okyanusundan attın kıyıya savurdun... bir çift sözü bile kavrayamadın.. anlayamadın... savurdun beni..
bende bana yetecek kadar ben kalmadı gayri...
Esir etti beni acılar.. Tutsak bir haldeyim... Ayağımda prangalar... Ne aşım var,ne de suyum... Dön gel sensiz buralarda çok muıtsuzum... Kalmayan hayatımdan huzursuzum...
Düşünüyorum da şöyle bi..
Belirli bir sonum yok... Her taraf zifiri karanlık... Etrafımda görünecek Güzel bir şey yok... Gözümde yaş.. Onları silecek bir sen daha yok!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...YOK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...YOK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ HALA AKIYORSA GÖZLERİNDEN YAŞLAR VE HALA YOKSA YAKTIYSA TÜM ÇİÇEKLERİNİ SEN AĞLARKEN BIR AVUÇ MUTLULUKDA SANA BIRAKTIYSA CEHENNEM BETERI YANGINLAR LALDIR DILIM YAZMAZ KALEMIM........ YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
bir son yaşamış gözlerin ellerini açmışssın sevdaya ama karşıdan gelip sana sarılcak bir aşk yok
umut sigarasının sadece kabı kalmış cebinde karanlıkta yürürken hala aklın o giden sevgilinin yüreğinde
aslında sende haklısın son demek olmuyor aşka hayaller prangalansa sevdalar kelepçelense ne fayda yakarışlardır sana sadece kalan birde silinmeyi bekleyen ama karanlıkta kimsenin farketmediği sessiz hıçkırıkların....
çok güzel dizelerdi az kelimeyle ayrılığı yaştabilmek çok güzel birşey ...tebrik ederim. güzel dizeleriniz için...iyi günler
Bende bana yetecek kadar ben kalmadı gayri... Bu cümleniz herşeyi en güzel bir şekilde ifade ediyor zaten
Bende sizin gibi aynı duyguları yaşıyorum.Bizlerle bu güzel şiirinizi paylaştığınız için teşekkürler öncelikle yüreğinize sağlık arkadaş sevgi ve sayğılarımla slmlar
Esir etti beni acılar.. Tutsak bir haldeyim... Ayağımda prangalar... Ne aşım var,ne de suyum... Dön gel sensiz buralarda çok muıtsuzum... Kalmayan hayatımdan huzursuzum...
Düşünüyorum da şöyle bi..
Belirli bir sonum yok... Her taraf zifiri karanlık... Etrafımda görünecek Güzel bir şey yok... Gözümde yaş.. Onları silecek bir sen daha yok!!!
Esir etti beni acılar.. Tutsak bir haldeyim... Ayağımda prangalar... Ne aşım var,ne de suyum... Dön gel sensiz buralarda çok muıtsuzum... Kalmayan hayatımdan huzursuzum...
Onları silecek bir sen daha yok!!!
....
sahi yazdığım yorum da yok!!!
aman ESRA