_______ bazılarının gözü aydın olsun ve bu duruma alkış tutan eller kırılsın ______
Başlangıçta diğerlerinden farklıymış gibi başlayan Özel bir görünüşün ardında gizlenmiş Egoist, çekişme ve pürüzlerle dolu Şansın nerdeyse sıfırın altında olduğu, Gecikmiş ama sıcacık bir merhabaydı Başımı kaldırdığımda karşımda görüp Yüreğime kabul ettiğim. Bir yanı her zaman çöl sıcağında Yakan bir güneşin, Öte yanında buzullarla kaplı kuzey kutbu Önüm bahar, ardım kış. Duygularla düşünceler Her zaman dengelenmez bilirim, Lâkin ; Tarifsiz bir gerginlik ve huzursuzluk içerisinde Bir iç çekiş içimde büyüttüğüm. Zirvelerine ulaşamadığım bir dağın yamacında Güvensizliğimin raddeye vurduğu Karma karışık bir hayat. Heyhat !. Neden birden bire kararıverir gökyüzü Neden birden bire içimde biriken tortular zehirlenir Sarı bir safra gibi dışarıya atar kendini Bilmiyorum ! Bazen zembereği bozulmuş bir saat gibi Rahatsız edici, Bazen de yatağına dar gelen bir nehir gibi yıkıcı. Çoğu zamanda ; Masum bir kar tanesiyken Sorumsuz ve acımasız bir elin İteklemesiyle yuvarlanan, Yuvarlandıkça önüne çıkan ne varsa içine alarak büyüyen, Büyüdükçe devleşen, Uçurumun kenarına kadar gelmiş Kocaman bir çığ gibiyim.
Şimdi mutlak bir güneş doğmalı, Ya da aniden bir yağmur bastırmalı, erimeliyim. Yok yok bu böyle olmayacak. Sürgün vermeden bir tohum, Palazlanmadan kanadı kırılmış bir kuş Buraları derhal terk etmeliyim !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_________ GİDİYORUM ________ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_________ GİDİYORUM ________ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende terk etmeyin Hande hanım...güzel şeylerde oluyor insanların etrafında.Yüreğiniz kan damlatır gibi akmış...buruk ve kırgın...umutsuz...Sende gerçekten güzel aktarmışın duyguları...harika bir şiir çıkmış...Kutluyorum.
sıradan olmamak düşünceleriyle ve kavramlarıyla imgeleri ilmik ilmik işleyip mısralara dökülen kabarmış yüreğin enginliğini hissedebiliyorum ve bunu duyuyorum yürekten gelen sesle.kaleminiz yüreğinizi devamlı yazssınki yüreklerimize su serpilsin.saygılarımla
Şimdi mutlak bir güneş doğmalı, Ya da aniden bir yağmur bastırmalı, erimeliyim. Yok yok bu böyle olmayacak. Sürgün vermeden bir tohum, Palazlanmadan kanadı kırılmış bir kuş Buraları derhal terk etmeliyim !
ŞAİR NE HİSSETTİYSE ONU YAZMIŞ,İYİ Kİ DE YAZMIŞ GÜZEL DE OLMUŞ TEBRİKLER
Şimdi mutlak bir güneş doğmalı, Ya da aniden bir yağmur bastırmalı, erimeliyim. Yok yok bu böyle olmayacak. Sürgün vermeden bir tohum, Palazlanmadan kanadı kırılmış bir kuş Buraları derhal terk etmeliyim ! .............................................. korkunun ecele faydası olmazmış derler hele yeni bir aşka hiç olmaz...üzeni unut yaşam devam ediyor.güzeldi şiirin tebrikler Hande
DEĞERLİ KARDEŞİM HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM.DUYGU BİR BAŞKA GÜZEL İMGELER BAMBAŞKA GÜZEL HELE ANLATIM KARLAR KADAR BEYAZ VE TERTEMİZ.YAZAN YÜREĞİ KUTLUYORUM ŞİİRLERİNİZİ OKUMADA GEÇ KALMIŞIM BUNU ANLADIM.SELAMLAR