Günlerdir galası oynanan bir filmin Gitgide artan karanlığı ‘’ Son ‘’ deyip, perdesi indikten sonra Çıktığım sinema kapısının önünde Gözlerimi oğuşturarak Bir süre bekledim Uyum sağlayabilmek için aydınlığa. Bir sigara yakıp,derin bir nefes çektikten sonra Beynimdeki seslerin Duvarlara çarparak kaybolmasını izledim. İzledim izlemesine de ; Yüreğimdeki mevsimsiz anz yangınına Bir türlü engel olamadım. Ne tuhaf ! Daha düne kadar, çorak bir araziyken Ellerimle diktiğim, onca çiçekle Kendi cennetimi yarattığım gönül bahçem Faili meşhûl bir kundaklama ile Cayır cayır yanıyordu. __ Hayat bu,işte ! dedim kendi kendime… Doğum ile ölüm aralığında Yaşam ile yaşamak arasında Öyle ya da böyle, Bir şairin dediği gibi ; ‘’ At kişnedikçe, aşka gelen arabacının Kırbacını daha sert vurarak, Atın aldığı acıdan, Arabacının aldığı zevki, hakikat sanmasıydı ‘’ Belki de yaşamak ! Kim bilir,kim bilebilirdiki Böyle sokak araların da yaşanırmış Büyük zannedilen o küçük aşklar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUYGUSAL YANILMALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUYGUSAL YANILMALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerimle diktiğim, onca çiçekle Kendi cennetimi yarattığım gönül bahçem Faili meşhûl bir kundaklama ile Cayır cayır yanıyordu.
paris sıkıntısı kitabını okuyorum son zamanlarda ..kitabın havasındayken bu şiir onu getirdi aslında..içten söylemeler..öyküsel bir anlatım..ses olarakta şiiri çok hırpalamamış..klasik batı şiirine çok yakın duruyor
Hayat bu isde, kimi aci cekerken o acinin üstünde zevk alanimi ararsin, kimi gülerken o gülüslerin ardinda cani yananimi ararsin, kimi nefes alirken o'nun bir nefes alabilmesi icin vefalica nefes vereni mi ararsin..ne ararsan var..Hayat bu isde...!
''Günlerdir galası oynanan bir filmin Gitgide artan karanlığı ‘’ Son ‘’ deyip, perdesi indikten sonra Çıktığım sinema kapısının önünde Gözlerimi oğuşturarak Bir süre bekledim Uyum sağlayabilmek için aydınlığa. Bir sigara yakıp,derin bir nefes çektikten sonra Beynimdeki seslerin Duvarlara çarparak kaybolmasını izledim. İzledim izlemesine de ; Yüreğimdeki mevsimsiz anz yangınına Bir türlü engel olamadım. ''
merhaba güzel şair yüreğinize sağlık kutlarım sizi güzel dizeler
işte hepiniz bu yanlısamaların kurbanlarıyız aşkla aramıza ayrılığı sokacak kadar da vurdumduymaz oysa bu dünyada yaşanılacak o kadar güzel şey varken hepimiz kendi yüreğimize seyyar hapishaneler kuruyoruz gerçeklerimiz bile düşlerle aldatıyoruz
aşksız ve umutsuz kalmaman dileğiyle
sen yine de en güzel düşe sakla kendini saygılarımla Hasreti isa
Şiirdi şair
kutlarım
saygılarımla ve sevgilerimle her daim