Ne bir istek, ne de bir istikamet Yoktu hiçbir art niyet, istihare’ye yatmanın . Sadece yorgun bir bedenin, sonsuz bir arzuyla Gecenin koynuna süzülerek uyumasından başka. Geçen gün sabah, Günün ilk ışıkları, tam vedalaşıp öperken karanlığı Ateş topuna dönmüş alev alev yanan dünyadan Kaçıp kurtulmak için Can havliyle uyandığımda ; Burnumda halâ, et yanığı bir is kokusu Saçlarımda ateş, tenimde ter yerine kan vardı. Ölüm soluyordum. Uyku ile uyanıklık arasında gelip giderken bedenim Son görevimi yerine getirmek üzere Ellerimi şâhadete kaldırıp __ Lâ İlâhe İllallah, Muhammeden Resulallah Dediğim de ; Avuçlarıma bırakılan, Kökünden sökülmüş yüzlerce azı dişin ağırlığıyla Çığlık çığlığa bağırdım. __ Allah’ım, Allah’ım nedir bu felâket ?..
Bir bilene sordum . Hayra yordu düşümü Rast gitsin diye işimi Kırk gün, Kırk ikindi yağmurlarıyla yoğrulmuş Dörtbin dörtyüz kırkdört kez Salât-i Tefriciy’le okunmuş Kırk ekmek dağıttım. Biri bana, diğeri okuyana Kalanları da yüreği temiz tüm dostlarıma …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMCÜL DÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMCÜL DÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bilene sordum . Hayra yordu düşümü Rast gitsin diye işimi Kırk gün, Kırk ikindi yağmurlarıyla yoğrulmuş Dörtbin dörtyüz kırkdört kez Salât-i Tefriciy’le okunmuş Kırk ekmek dağıttım. Biri bana, diğeri okuyana Kalanları da yüreği temiz tüm dostlarıma …
İnşallah kabûl ola !...
yürek güzelliği rüya ahengi ile birliktre sayfalara süzülmüş tebrikler değerli şaire selamlarımla
Bir bilene sordum .
Hayra yordu düşümü
Rast gitsin diye işimi
Kırk gün,
Kırk ikindi yağmurlarıyla yoğrulmuş
Dörtbin dörtyüz kırkdört kez Salât-i Tefriciy’le okunmuş
Kırk ekmek dağıttım.
Biri bana, diğeri okuyana
Kalanları da yüreği temiz tüm dostlarıma …
İnşallah kabûl ola !...
yürek güzelliği rüya ahengi ile birliktre sayfalara süzülmüş tebrikler değerli şaire
selamlarımla