Eğer ki güneş doğmasaydı gözlerime, Çoktan yok olmuştu bendeki sen... Eğer ki kuşlarım uçmasaydı enginlere, Her gün bir buruk gülümseme Yollamazdım dudaklarına... Eğer ki dillerim konuşmasaydı, Adını bir gün anmaz, Her sabah senden kalan tek fotoğrafa bakıp Seni seviyorum diye başlamazdım hiçbir güne... Eğer ki ay ışıtmasaydı ruhumu, Gömerdim bıraktığın tüm hatıraları zifiri karanlığa... Eğer ki yarın diye bir şey olmasaydı, Her gece yakarmazdım Allah a Olur ya duyar da gelirsin diye... Eğer ki kulaklarım işitmeseydi, Duymazdım her an senin sesinden Müzeyyen Senar şarkılarını... Eğer ki kokmasaydı senin gibi, Toplayıp kurutmazdım yatağımın başına Boynu bükük gülleri... Eğer ki kalbim olmasaydı, Seni çıkarıp en derinden Satardım en değersizlere.. Eğer ki ben diye bir şey olmasaydı, Gönlümde selalar okunurdu... Ardından ismin yankılanırdı arş-ı aleme... Meğer ki seni yaşatmak içinmiş, Her gece ruhumun semaya yükselişi... Meğer ki ben gözlerimi sana emanet etmişim.. Meğer ki ruhumu teslim etmişim ben...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EğEr.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EğEr.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelime ile müthiş bir şiir..Yazan yüreğinizi kutluyorum...Okurken gözlerimden dökülen damlaları zor tuttum inanın...Serbest yazılmış unutulmayacak şiirler arasında rahatlıkla yer bulabilecek bir anlatım...Gönül listeme alıyorum müsadenizle...Yürekten kutluyorum....Kaleminiz daim olsun....
Meğer ki seni yaşatmak içinmiş, Her gece ruhumun semaya yükselişi... Meğer ki ben gözlerimi sana emanet etmişim.. Meğer ki ruhumu teslim etmişim ben...
Çok güzel bir şiirdi. Sizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Saygılar...