eski günlerden kaldık seninle herhangi bir dünya ve biçilmiş hayaller peydahladık ikimizin de derin yüzünde ait olduğumuz maskeler içinde körü körüne yalan olmasa dediğimiz mutsuz tınılar ve yalancı söz tabakaları…
olur olmaz ölümlerden sonra yeniden doğduk masumiyete…
sen olmasan nerede olurdum, kiminle belki hep hayallerimde kalıplaşmış bir silüet olurdun beni tanımadan birbirimizden habersiz yüzlerimizi bile görmeden onca insanın arasında onlarca yıl daha yaşardık
sen olmasan ve ben seni hiç tanımasam gözümü kapasam sabah serinliğinde bir yanım eksik ömrüm yaşanmamış kalırdı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrüm yaşanmamış kalırdı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrüm yaşanmamış kalırdı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasıl zordur onsuz olmak..onsuz bir hayatı kucaklamak...
sevdalanmak...sınırları zorlayarak yaşamak onu.ama nedense hep öncelikle indirirz onu düşe...yanımızdayken bile onunla ilgili düşler kurarız...öyle bağlanırız ki düşümüzdekine...yanımızda da onu ararız...o nedenle hep bir tarafı eksik kalır sevdalarımızın...hep yarımdır, hep yanlıştır sanki sevilen kişi... oysa o kendiyle gelmiştir...lakin zordur onu taşımak...ondan düşe düşer öncesinde....
düş kurarken dokunduğunu sakın erteleme.................................sevgiler nevzat......şiire ve aşka...
dostluğumu bıraktım sayfana.........kocaman bir tebessüm eşliğinde....
Bir sevdanın insanın tüm yaşamı olması,onunla ancak soluk alabileceğini düşünmesi,hem mutlıuluk verir,hemde hüzün bunun en güzelini anlatabilmekde sizin dizelerinize düşmüş tebrikler şair....
eski günlerden kaldık seninle herhangi bir dünya ve biçilmiş hayaller peydahladık ikimizin de derin yüzünde ait olduğumuz maskeler içinde körü körüne yalan olmasa dediğimiz mutsuz tınılar ve yalancı söz tabakaları…
Çok güzeldi. Şairin güçlü kalemini kutluyorum.
Saygılarımla.