Okuduğunuz şiir 8.6.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ÖRTÜ
kerpiç duvarlarını ellerimle ördüğüm özlem kalemde memleket sancıları doğuruyorum ürkek bir kuş içimde sessiz, kanatları vuruyor yüreğime acıdan ölüyorum...
bir rüya görüyorum eteklerine kız kulesi takılmış melek yangın akşamlarında bütün yoksulluğunu topluyor şehrin yağmur dökülüyor gözlerinden ben ıslanıyorum…
saçlarına ak düşmüş bir kadın alnıma dökülen yazgımı dürteliyor parmak uçlarında biriken k/an izleri hayatın kıyısında dolaşıyorum diyorum, bırakma tut ellerimi düş gebesiyim, sendeliyorum...
boğazımda koca bir ilmik yutkundukça çöl ortası susuzluğum yakıyor doğduğum toprakların sevdasındayım, açım…
dilimde keskin bir bıçak, ne desem önce kendim kanıyorum bölük pörçük zamanda kül rengi rüyaların ortasında bir çift göz karası gönül yarası avuçlarımda dökülmüş dualar soluğumda mavi bir düş …..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖRTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖRTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
örtü cok anlamlı..yine yureğinizin derinkliklerini ve saklamalarını örtmüssunuz bu şiirle.cok güzeldi ama bayıldım cinsinden.enfesti.tebrikler.sevgi ile kalın lütfen..
kerpiç duvarlarını ellerimle ördüğüm özlem kalemde memleket sancıları doğuruyorum ürkek bir kuş içimde sessiz, kanatları vuruyor yüreğime acıdan ölüyorum...
epeydir uğramadım usta kalem..şiirinizin içinde öylece bekledim.ne imgeleri vardı illa dilimi zorlayan ne köşeli yerleri..apaçık hayattı ve orada bakmayı unuttuğumuzu gözlerimize geriyordu..
siir umutsuzluk ile umudun karmasik notalarindan bir koncerto cikariyor. virtüözitesini mavi dusler olustursa da, gece her zamanki bildik ripieno. Kadans tabiki var, kendini kutluyor. Tebrikler "ORTU" ye
kıymetli şairin hayranları her geçen gün çoğalıyor sanırım... bütün kediler senin şiiirlerini çok seviyor...kocaman yüreğini ve tertemiz türkçeni de çok seviyor... sonsuz saygılar..
dilimde keskin bir bıçak, ne desem önce kendim kanıyorum bölük pörçük zamanda kül rengi rüyaların ortasında bir çift göz karası gönül yarası avuçlarımda dökülmüş dualar soluğumda mavi bir düş …..
geceyi örtüyorum ağırlığınca bedenime sabahı uyutuyorum… .... Harika bir final. Çok güzel bir şiir. Yerine yakışmış. Kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
kerpiç duvarlarını ellerimle ördüğüm özlem kalemde memleket sancıları doğuruyorum ürkek bir kuş içimde sessiz, kanatları vuruyor yüreğime acıdan ölüyorum... ============================================= O kerpiç evler çok sağlıklıydı, Herkes saygılı birbirine bağlıydı.
Baktıkça zamanın içinden ötelere kendimizi görüyoruz.Ötelerdeki kendimizi.Ertelememk içinde içimizdekileri bakmalıyız hep ötelerdeki kendimize.Çok güzel Yıldız çok.sevgilerimle.