Güneşi yırtıyorum Suskun beden saatlerinde Karanlık dökülüyor omuzlarımdan Gece örtünüyorum…
Toy bir kadın çığlığı Unutulmuş maziden çıkıp geliyor
Aynadaki buğusuna yunduğum suyun seni yazıyorum Göz ucuna emanet iki damla Terk ediyor bendeki kıyametini…
Zaman vahşi yolculuğunda gittikçe ehlileşiyor Bedevi yalnızlığında Çölleşiyor içimdeki Çılgın düşlere terk edilmiş mevsimler…
Güneşi yırtıyorum Gölgelerin ağırlığınca uzuyor saatler Akşamı işgal eden hüzün kapı önü nöbetlerinde, insafsız…
Bir bir topluyorum mağrur cümlelerini Birikiyorum… Kendi sığınağımda siper yapıyorum yokluğuna kurşun yağıyor içime…
Gözlerin sana kıyamıyorum diyor,alev rengine bürünürken akşam, Uğurladığım benim düşlerim Giden sen. Kaldığım yere göçebe kuşların kanatlarını prangalıyorum Aşk(hep) müebbet…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞi YIRTIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞi YIRTIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerin sana kıyamıyorum diyor,alev rengine bürünürken akşam, Uğurladığım benim düşlerim Giden sen. Kaldığım yere göçebe kuşların kanatlarını prangalıyorum Aşk(hep) müebbet…
Dağılıyorum…
COK GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK DOST....TEBRIKLER SAYGILAR...SLM,LAR...
YARALI_34 tarafından 4/20/2009 6:45:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÖRTÜLMÜS RÜYALARIM GIZEMLI SIRLARIN SABAHINA
KORKULARIM SARILIR YILDIZLARA SENSIZLIGIM
ÖLÜMSÜZLÜGÜN ANILARI KALIR YÜTEGIMIN YAMLIKLARINDA
GÜZEL SIIRE TESEKÜRLER SÖZLERINLE ISLENMIS SAYFANIN BEYAZ YÜZÜ
HOSCA VE DOTSCA KALINIZ YIRTILMAMIS DOGAN GÜNESLE YARININ SABAHLARINA