Yasemen (Çiçek) AdıŞiirin hikayesini görmek için tıklayın burası karanfil sokak
hani Arnavut kaldırımlarında adı geçen bir makinenin dişlileri gibi iç içe geçirilmiş taşlardan yollar ve her taşın arasından nefes almaya yeltenen yeşil çimenler adım başı seyyar satıcı umutlu gözlerle bakan yaşlı kaldırımlar baş harflerini yazıyor yine yaramaz çocuklar ve nasıl da homurdanıyor rengini kaybettikçe yeşil lambalar geçtikçe önünden tek katlı iki pencereli ahşap evlerin sizi el sallayarak karşılar balkonda aile boyu rengarenk çamaşırlar kalbinizi dinleyip seçerseniz belki uzun zaman sonra çocuk olmayı belki yeniden başarabilirsiniz bir saklambaç oyununda kaybettiğiniz ruhunuzu geri almayı Yasemen’i mi merak ettiniz? fazla gözlerinizi yormayın hiç olmayan bir şeyi zaten göremezsiniz!
|
kendi karanlığında gözünün önünü göremeyecek kadar sarhoş ay, hafıza kaybına uğramış yıldızlar ve beden elbisesinden sıyrılmış sevgili ve memleketim...
kaptan jack sparrow'un tek yönü gösteren pusulası benzeri yüzünden, yönünü gözyaşlarıyla bulmaya calışan ancak sık sık güzergahtan sapan ruhların son durağına kadar getirmişsin yine biz ölümlüleri...
gırtlağına kadar taşına batan duvar zamanında su gibi bir cocuktu, mundar ettiği 'olasılıkları' yüzünden kendiyle ilgili artık coğul konuşmaya başlayıp icindeki başka insanlara can vermeye başladığından bu yana dokunulduğunda 'bin ah' işitilmiyor artık.
cok hislendim.
akşama varmaz kesin intihar ederim, belki de etmem...