(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON VAGON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON VAGON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okurken durup durup tekrar en baştan okudum... Çok güzel bir eser...Kelimeler birbirlerini kovalamış, duygular mısralara işlemiş... Çok şey de yok aslında söylenecek.. Tebrik etmek bile yetersiz kalır... Bu şiiri kaleme alan şahsınızı duygularıyla yön veren kalbinizi tebrik ederim.. Saygılarımla... İsmail Yılmaz
Şimdi zaman yeniden yeşerme zamanı sonbahara yaklaştıkça ömrüm bugün daha da küçüğüm senin elinden olacaksa ölümüm ben hergün ölürüm...
Bakın dize sonlarındaki ses benzerlikleri şiirin kalitesini nasıl artırıyor. Demek ki serbest şiirde de mümkün mertebe uyak kullanmalıymışız. Sesli okudum, akustik çok güzel. Tatlı sesli bir bayan okursa daha da güzel olur. Tebrik ediyorum.
aşk her gece orada yol ayrımında durur. öfkeli kör bıçak olur gözlerin gecenin haykırışlarında duyup, dinlemez kanatır dualarımı sırtımdan vurur usul usul.
söylenmemiş şarkılarımı saklar yıldızlar arkasında. zaman, rüzgar gülü gece son çırpınışlarında. ay korkar güneşten, sığınır geceye benim sığınağım senden kalan şarkılar siper almam intikamın önünde sen öfkeni soludukça yüreğime ölmeden ölen, ölümlerim elimde...
söyle!... kaç kez öldüm düşlerinde?
bu gece son vagona cesetlerimi yükledim gizlice birer birer çığlık çığlığa gittiler vedalaşmadım hiç biriyle zaten eskiydiler...
Şimdi zaman yeniden yeşerme zamanı sonbahara yaklaştıkça ömrüm bugün daha da küçüğüm senin elinden olacaksa ölümüm ben hergün ölürüm...
COK GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK EFENDIM SAYGILAR SLM;LAR
Şimdi zaman yeniden yeşerme zamanı sonbahara yaklaştıkça ömrüm bugün daha da küçüğüm senin elinden olacaksa ölümüm ben hergün ölürüm... ..............................................
Şimdi zaman yeniden yeşerme zamanı sonbahara yaklaştıkça ömrüm bugün daha da küçüğüm senin elinden olacaksa ölümüm ben hergün ölürüm...
Her gün adım adım yaklaştıkça ölüme biraz daha sıkı basıyoruz yere ve daha sıkı sarılıyoruz düşlerimize. Belki de yılalrın bizde bıraktığı izleri silmek için değil kısa kalan ömrümüzde biraz daha yaşanmıoşlarımızın iz bırakmasıdır isteğimiz.
Her sonbaharda dökülse de yapraklarımız, baharlarda yeniden yeşermeyi bilmeliyiz hepimiz. Çünkü umut nefes aldığımız sürece vardır sevgili şairim.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Sağlıklı, mutlu ve uzun nice günler ve yıllar diliyorum size.
söyle!... kaç kez öldüm düşlerinde? .... Kaç kez düştüm ellerine Söyle, Tek bir cümle yeter aslında Seviyorum de. Tebriklerimle. Etkili bir şiir. Sevgi ve saygılar.
bu gece son vagona cesetlerimi yükledim gizlice birer birer çığlık çığlığa gittiler vedalaşmadım hiç biriyle zaten eskiydiler... şiir şiir evet şiir olmasına şiirde şaire vefasızlık revamıdır? yürekten kutluyorum.
Öfkeli aşığın hedef tahtası olmuş, savunmasız teslim, gelen her darbeye açık sevdalı bir yürek... Yine büyülü dünyanıza dalıp , büyülenmiş olarak çıktım. Kutluyorum...
Öldükçe diriliriz ya biz her seferde.Katarlar almışsa o cesetlerine alâ.Ben açık denizde bir gemiden denize dökmüştüm çok eskiden ya halen iç ceplerimde birikmekte direnmekteler. Şiirle ve sevgiyle
nice güzel yıllara! çığlım,doğum gününde kendine ne hoş bir hediye vermişsin öyle.çığlık çığlığa yolladığın o eskilere el salladım gördün mü?sana kahkülerini sevdiğim kız mutlu yıllar desem...!sonrada eski bir şarkıyla yaş gününe eşlik etsem bu nefis şiiri bozarmıyım bilmem? yıldızlı semalarda ki haşmet ne güzel şey...! Mehtaba dalıp yar ile sohbet ne güzel şey...mutlu yıllar senin olsun ,kabul edersen yanında bende olayım yol arkadaşı ..yüreği güzel naif arkadaşım.varolasın...!
selma dönmez tarafından 4/21/2009 12:41:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
öylenmemiş şarkılarımı saklar yıldızlar arkasında. zaman, rüzgar gülü gece son çırpınışlarında. ay korkar güneşten, sığınır geceye benim sığınağım senden kalan şarkılar siper almam intikamın önünde sen öfkeni soludukça yüreğime ölmeden ölen, ölümlerim elimde...
söyle!... kaç kez öldüm düşlerinde? Tümüyle harikaydı can. Yüreğine sağlık. ellerin dert görmesin saygılar selamlarla, kalem daimolsun...
sevgiyle