z/amansız delişmen yüreğe s/deldi diliniz sırça köşklere saklanmış sessizliği k/çözdü k/umarsız bir düş geldi oturdu imgelere özleme işlemeler seçti gergef kuş gagalarına isimler seçti beli belirsiz…
olur ya, kader yeniden s/boyar gökyüzünü al maviler senin olsun denize atılmış anahtarı sen bul dudağıma çiz mutluluğu yüzüm yüzüne sarhoş kalsın…
haziran gölgelerine bir düş saklı kuş kanadından hafifçe uçarı kiraz dallara yeni düşmüş utangaç çimen kokusunda dinlensin ömrün k/zoru saçlarıma papatya kokusu serpelesin…
b/silinir irislerinde acı suskular bir sabah güne bakışlarımla uyansan çay kokusunda bir ekmek sıcaklığında İstanbul’a merhabalar düşse Ne çıkar kız kulesine şarkılar söylesek…
Bir fotoğrafın karesinde eskise dünya Yakarmadan güneşe ısınsak Bulutlar resim çizse En beyazından pamuklara k/sarsak sevdayı Yağmur yağsa ne çıkar ıslaklığımızla kalsak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE ÇIKAR… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE ÇIKAR… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir fotoğrafın karesinde eskise dünya Yakarmadan güneşe ısınsak Bulutlar resim çizse En beyazından pamuklara k/sarsak sevdayı Yağmur yağsa ne çıkar ıslaklığımızla kalsak…
''Bir fotoğrafın karesinde eskise dünya Yakarmadan güneşe ısınsak Bulutlar resim çizse En beyazından pamuklara k/sarsak sevdayı Yağmur yağsa ne çıkar ıslaklığımızla kalsak…
… Ne çıkar şiiri tamamlasan…''
en güzel şiirler henüz yazılmamış şiirlerdir... yarımları da buna dahıl edebiliriz... tebrikler...
Bir fotoğrafın karesinde eskise dünya Yakarmadan güneşe ısınsak Bulutlar resim çizse En beyazından pamuklara k/sarsak sevdayı Yağmur yağsa ne çıkar ıslaklığımızla kalsak…
… Ne çıkar şiiri tamamlasan…
ÇAMLICADAN BAKARKEN AVRUPAYA VARSIN NE DİLERSE O ÇIKSIN. NESLİHAN KARDEŞİM İSTANBUL YARAMIŞ SANA. ŞİİR BURDAYIM DİYOR...
Yakarmadan güneşe ısınsak
Bulutlar resim çizse
En beyazından pamuklara k/sarsak sevdayı
Yağmur yağsa ne çıkar ıslaklığımızla kalsak…
kutlarım.