Söz ve göz çocukça bir gülüş baharca zaman durup durup k/esiyor rüzgâr ipe dizili söz mandalı özlemden kurur belki gözlerde acılar sözde yazlanır hazlar.
g/öz diz çöker güne bir çırpım can gelir dile fotoğrafta gizli bir y/ele şarkı söyler kuşlar solmayan çiçek açımlarına…
uzakta bir düş yüze yansır aksi seda yalnızlığı b/içen ses de vefa az zaman çok haz garip bir özleyiş s/eker bahara…
gramofonda eski bir şarkıdan tanıdık bir yüz doğar sarı sıcak güneşle her sabah sabırsız bir şiir yazar içim bir şelale ç/ağlar sensiz…
gözlerin deklanşör dokunur ayracıma sözüm gelip konar yanına söz ve göz iki ayrı yürekte bir köz alevi dumansız durmadan yanmakta…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN ÇÖZ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN ÇÖZ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sarı sıcak güneşle her sabah sabırsız bir şiir yazar içim bir şelale ç/ağlar sensiz… ... O'nsuzluğa söylenen hüzün dizeler, Sevigilerimle, çok güzeldi.
gramofonda eski bir şarkıdan tanıdık bir yüz doğar sarı sıcak güneşle her sabah sabırsız bir şiir yazar içim bir şelale ç/ağlar sensiz…
Valla ne söze ne de göze aldırma sevgili dostum ve içinden gelen sesi dinle her zaman sabırsız şiirler yaz çünki güzel yazıyorsun yüreğine kalemine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
öz almışken özde birin tadını ”bir çırpım can gelir dile … şarkı söyler kuşlar … uzakta bir düş yüze yansır aksi seda … ses de vefa az zaman çok haz … bir özleyiş s/eker bahara… … sabırsız bir şiir yazar içim bir şelale ç/ağlar sensiz…” … söz ve göz iki ayrı yürekte bir köz”
can Dostum sen kadar mutlu sen kadar sevinçli bu sarı sabahlarda içim deklanşör müjdeyle kareler kaydederken
Hep yanında bir nefes bir yürekte bir sesiz
Harika bir şiirden daha can sesini duymanın hazzında gün
TEBRİKLER
saygılarımla