Gölleri boyar yeşili göğsünde kucaklar bahar dalları ümranını yayar menevişler yüzüm yüzüne yansır… ılık rüzgârlara salınır zaman düşe düş kurar sular yanılsama hadi tut yüzümdeki sancıyı yansıdıkça ruh alacasına gökyüzüyle su sevişsin örtüşürken içinde efsunlu bir öpüş masum harelere saklansın ses birazda bizden bir gülüş yalandan bir iki yaprak düşse ne çıkar özlem say sanrıları kırık bir yansımadır suyun aşkı yeşili sevgi say kucakla her damlayı.
yalnız bir kayığım göllerde sana aşina sana özlemli umutla beklemekte yansımanı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yansımalar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yansımalar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin bittiği yerde gözler tekrar başladığı noktaya dönüyor,yeşili kucaklayana kadar sürüyor bu gelgitler. (umarım beğeni derecemi yansıtabilmiştir bu cümlem)
masum harelere saklansın ses birazda bizden bir gülüş yalandan bir iki yaprak düşse ne çıkar özlem say sanrıları kırık bir yansımadır suyun aşkı yeşili sevgi say kucakla her damlayı…
Ne denli kırık olsa da yine de kıyamaz sevdiğine kıyamayan bir sevgili misali ve tüm sevgisini akıtır yeşilin içine.. Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
az önce ben şiiri okurken...
sanırım arada bir, bu yansıma için gelecegim...
kaleminize saglık..
sevgiyle.