Yakıcı alevleri aşkın, İşte insanı böyle deli ediyor Keşke durup bir yerlerde Bakabilsek “ne yapıyoruz” diye Ama olmuyor İşte olmuyor Olmuyor işte Gidip gönülle yapacağımızı Tutkalla yapmaya çalışıyoruz
Ne yapalım biz böyleyiz: Sevmezsek fırtına boran Seversek ölümüne severiz..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanı böyle deli yapıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanı böyle deli yapıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakıcı alevleri aşkın, İşte insanı böyle deli yapıyor Keşke durup bir yerlerde Bakabilsek ne yapıyoruz diye! Ama olmuyor, işte olmuyor, olmuyor işte! Gidip gönülle yapacağımızı Tutkalla yapmaya çalışıyoruz! Ne yapalım biz böyleyiz Sevmezsek fırtına boran <Seversek ölümüne severiz!> ************************************* Gerçekten çok güzeldi. Kutlamalı, bu başarılı kalemi!... Saygılarımla....
A.MESNEVİ tarafından 4/7/2007 8:42:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
İşte insanı böyle deli yapıyor
Keşke durup bir yerlerde
Bakabilsek ne yapıyoruz diye!
Ama olmuyor, işte olmuyor, olmuyor işte!
Gidip gönülle yapacağımızı
Tutkalla yapmaya çalışıyoruz!
Ne yapalım biz böyleyiz
Sevmezsek fırtına boran
<Seversek ölümüne severiz!>
*************************************
Gerçekten çok güzeldi. Kutlamalı, bu başarılı kalemi!...
Saygılarımla....
A.MESNEVİ tarafından 4/7/2007 8:42:47 PM zamanında düzenlenmiştir.