(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kayık imalatçısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kayık imalatçısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzunca bir sürede tamamlanmış,haliyle demini de almış harika bir şiir....Ve ben seçildikten sonra okuyorum.Kızdım kendime , nasıl kaçırdım bu şiiri diye...Ama oluyor işte bazen yetişemiyorum herşiire...Geç de olsa yürekten kutlarım.Selam ve Saygımla...
Mükemmel bir şiir okudum... Anlatım hikâye tadında çok güzeldi... Güzel yüreğinize,kâleminize sağlık... Sizi ve şiirinizi gönülden kutluyorum... ...sevgilerimle.
Günü şiirini ve şairini yürekten kutluyorum bu sanırım aynı zamanda bir yanıt niteliğinde kayık imalatçılığında artık işlerin kesat olduğunu gösteriyor.. Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
bazen susmak çok şey anlatır ama sustukça büyür içinde patlayası volkanlar anlaşılır kılar her söz dökülürken gözlerinin ucundan ve her kağıt ıslanır şiire değmişse...
şiirlerin hep vuruyor hüzünlü şiirlerin annesi :)
kutlamak ne kelime ben bu şiiri ayakta alkışlıYorum
benzetmeler,kelimeler öyle şeyler söyledi ki... gerçekten çok derindi dizelerin benim için, belki de kayıkların karaya oturması konusunda aynı kaderi paylaştığımızdan...
siz hiç şairlikten vazgeçip de bir anda kayık imalatçısı oldunuz mu? ben oldum... sevmediğim için gül desenli peçeteleri deniz gören balıkçı lokantalarında!
Şairlikten vaz geçmiş haliniz bu mu? Kayık imalatçılığı da gelecek vaad eden bir iş ama ben yine de siz bilirsiniz diyorum , Siz gül desenli peçeteleri ,ben de sesleri duymak istemiyorum yazarken..Benim kayık yapabilme şansım bile yok(( Okumak çok keyifliydi güzel dizelerinizi yüreğinize sağlık kaleminiz hiç susmasın sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
keşke "gül!" demeseydiler... şimdi kim bilir fazladan kaç şiirim olurdu zira benim kayıklarım nedense her daim kara''ya otururdu güzel bir bitirme şekli.final kelimesini sevmiyorum.farklı temaları ,özgün bakışlarla yakalam ve anlatma a çabnızı takdirle karşılıyorum.başarılar dileklerimle....sağlıcakla kalınız.
Siz, sadece üç kelime yazın...
Biz, şiir kitabı olarak okuyalım
USTALIĞINIZA ve SANATINIZA
SAYGIM SEVGİM HER DAİM