sil sokakların tozunu yüzünden dinlen az. ılık bir şarkı söylemekte bak gökyüzü hadi uzan gözlerimin yanına biraz ruhun çıkmazında kalsın ellerin izini sürdüğüm bir haritadan geç yüreğe göğsüne rotasını çiz ömrün!
yolcum, geceyıldızları alırken koynuna karanlık bir gölge kalır yastığa uzak yollar, özlemi geçerken bilir misin? düşündükçe şarampole düşer bir yanım rüyanın orta yerinde kirpiklerim yağmur düş gezgini benzime işler rüzgâr üşürken sensiz giz tenimde her hücre…
kurgusu yok aşkın bamteli vurgun hikâyeler yol olur bir yazının üstüne uyusam deniz üstü göğsünde dalgalar sesinle çarpar gelir üstümü örtmeye…
çocukluğumun sokakları gelir dile gülümsemesi aşina güneş şehrim bir bahar ki çiçekleri dermece sevmece zamana saklı şiirlere sobe!
... g/sözlerimi çok sev karda kaldı izleri bahara yaz yol hikâyesini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yol hikâyesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yol hikâyesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir oldukça duygulandırdı. Gerçekten yürek burkan dizeler ve çok acı bir resim. Sizi duyarlı yüreğinizden ötürü yürekten kutluyorum. Allah kimseye böyle acılar yaşatmasın...
Hilmi Bey, çok istedim rahmetlilere şiir yazmak ne var ki içim elvermedi buna onlar uyudukları yerde ruhları şâd olsun. Belki izleri var bu şiirde belki benim kendi dünyamdan yansımanın harmanlanması. O da bana kalsın. Saygılarımla efendim.
Hilmi Bey beğeniniz sevindirdi teşekkürler. Lâkin, acıdan öte bir sevinç ve özlenen sevgili var dizelerde. Şunu gördüm ki her kes şiirde görmek istediği görürür, anlamak istediğini anlar. Belki ben sevgiyi farklı tarif ediyorum yada özleneni:) Önemli olan şiiri hissettirebilmek düşüncesiyle saygılarımı sunarım. Esen kalın. Şiirle...
Öncelikle sayfa çok manidar ve nefis...Şiiri önce bizi başlığıyla vuruyor.Yol hikayesi;hepimiz bir anlamda yolcuyuz ya,illa da vardır içli bir hikayemiz...Kar da iz bırakmak nasıl birşey çok iyibilirim.Çocukluğum elek çemberlerinden kayak yapıp kaymakla geçti ve kızak.Yani benim çocukluğum biraz kar demek önce.Sonra tolu yollar,austin kamyonlar,bir başına garipçe yamacı süsleyen yabani ahlatlar,el sallayan sevgili ve arım sıra su döken annem.Ömrümde ne çok yol hikayesi va!...Bitmedi,bitmeyecek...Gördünüğz ya,tepeden tırnağa şiir oldum,şehir oldum.Finalde benim de ferim tükendi...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
sil sokakların tozunu yüzünden dinlen az az. ılık bir şarkı söylemekte bak gökyüzü hadi az uzan gözlerimin yanına biraz ruhun çıkmazında kalsın ellerin izini sürdüğüm bir haritadan geç yüreğe göğsüne rotasını çiz ömrün!
Canım Ağabeyim:) Bu saatlerde trafik ve gidişat asayiş berkemal:) En uygun zaman! Gece geliyor zaten ilhamlı periler, erken vakitte olursa kime gideceğini şaşırıyorlar çünkü:) Beğenin sevindirdi her zaman ki gibi... Çok yoğunum bu ara fotoğraf kursum yeni bitti şimdi proje hazırlıyoruz. Sergimiz açıldı 2. büyük sergiye hazırlanıyoruz kısmet olursa gelirsin inşallah abim. Fotoğrafla haşır neşirim bu ara yani:) Daha ne etkinliklerim varda baş başa konuşuruz umarım. Sevgilerle kal...
Sevgili Neslihan dizelerde hüzne bulandı yolcu yüreğim keşke damlalar yüzümüzün ve gönlümüzün sisli izini arındırabilselerdi... Yolcu avuntusu mudur bilmem çocukluk günlerine taşır mutlaka düşleri...Belkide kendimizi ve çevremizdekileri en masum bulduğumuz zaman dilimleri olduğu içindir anımsamadan geçilmez çetrefilli yollarda... Beğeniyle okudum... Yüreğine sağlık... Kalemin hiç susmasın ki bu yürek yüreğinden süzülenlerden nasibini alsın... Sevgimle...
Ukalaca yazılan ve şiirden çok köşe yazısına benzeyen mısralar değil,okudukça her harfinde kelamın özünü arayan mısralar.
Bir dağın zirvesinden sert bir havayla ve somsoğuk bir edayla akan su gibi.Berrak ve tadımlık.Alkışlıyorum...Ve devam ediyorum okumağa...