(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERSİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERSİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessiz bir gemiyle uzaklaşsa da limandan, dönüp gelmesi elzemdir bu limana. Bu limandan başka demir atacağı bir yer olmamalı okyanusa dönüşü sessizce olacaktır, kimbilir. Kutluyorum güzel bir lezzet sundu şiiriniz. içinde ayrılık olsa da. Saygılarımla.
bir el sallamadan -----------------------------------
...H A B E R S İ Z......
"DİREKLERİ KIRILMIŞTI FIRTINADAN ONARDIM/İÇİMDE SAKLADIM..." KİMSE FARKETMEDİ YÜREĞİMİN AHVALİNİ SEVMEK SEVİLMEKTİ MAKSADIMM YAŞAMAYA DOĞRU YÜRÜRKEN ADIM ADIM VE TAM KOŞMAYA BAŞLAYACAKTIM BİLMİYORUM NİYE, " VE GİTMİŞ GİZLİCE ÖYLE HABERSİZ... " ÖYLE DERİN KAZIDIKİ O KENDİNİ İÇİME !... DEĞİL YAKINDAN SADECE HANİ UZAKLARDAN DA BİR EL SALLASA NAFİLE ! BİTTİ O TAKVİMİMDE !... BİR ŞEYLER TUTUŞUVERİNCE BENDE !... ANILAR... YAŞANMIŞLIKLAR... INSANI ÖYLE GÜÇLÜ TUTARKİ YAKASINDAN SEN ÖLÜMLERE RAZI OLURSUN HEM DE GİDEMEZSİN,GİTMEK İSTEMEZSİN GEÇ KAZANILAN MUTLULUKLARIN ARKASINDAN... YAŞARSIN ESKİ YERİNDE,ESKİ GÜNLERİNDE KENDİNE SİNE SİNE !... HABERSİZ VE SESSİZ GİDENLER BİLMEDEN SANA İYİLİK EDERLER VEFASIZLIK YERİNE ÇÜRÜMEYE TERK EDİLMEZSİN ELLERİNDE SEN KAZANIRSIN BU TERK EDİLİŞİ SAKIN YALNIZLIĞINA ÜZÜLME !..... -------------------------------------------- KISA'YA UZUN SIĞDIRMA SANATI ÖZEL BİR SANAT ÖZEL BİR EMEK İSTER SESSİZ VE YALNIZ YAŞAR DİĞER KELİMELER ONLARIN BİR İMGE İÇİNDE BAĞIRA BAĞIRA BİZE SESLENİRLER KISACIK ŞİİRLERLE !..... ------------------------------------------ YİNE SICAK... YİNE HAZİN... YİNE ÖZEL... VE YİNE GÜZEL !... TEBRİKLER !... YÜREKÇE YAZAN EL....!!!
Onatça tarafından 4/2/2009 10:13:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Düş gücünün içten bir duyguyla yoğrulmuş kısa ama etkili çok güzel dizeleriydi...Çok değerli paylaşım için teşekkürler tebrikler...Sevgiler,selamlar uzaklardan uzaklara.
ohhh................... geceme düştü bir kaç dize............ ama tam düştü............ canım benim harikasın................. yüreğin dert görmesin.......... tebrikler bırakıyorum....... birde sevgimi...............
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Giderken dökülecek yaşları,hüzünleri görmemek için olsa gerek.Dİrekleri kırıldığında yeniden dönebilecek bir kapısı olsun diye düşünerek.Ne olursa olsun onu bekleyen birilerinin olduğunu düşünmeyi hayal etmek için olsa gerek...Kimbilir?.. İçtenlik dolu bir şiir.Kutluyorum.Selâm ve sevgiyle.