(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YURDUM / HASRETİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YURDUM / HASRETİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yanık hasret şarkısı gibi sızlattı yüreğimi. "Gurbet o kadar acı ki ne varsa içimde. Hepsi bana yabancı hepsi başka biçimde.Ben gurbette değilem gurbet benim içimde." Harika dizeleri yazan yüreğe sevgiler ve saygılarımla.
TAVAN YAPMIŞ BİR ÇOK ÖZLEM YÜREK DAĞLARIMDA ÇIĞLARCA !... BİR ZÜMRÜTÜ ANKA GİBİ, YURDUM / HASRET'İ DÜŞMÜŞ YÜREK YOLLARIMA VE DÜŞMÜŞ ISLAK MASALLARIN AĞINA HASRET DAĞLARIM YANARKEN DÖNÜŞ YOLLARIMDA YAPIŞMIŞIM BU AYRILIK SALTANATIMIN BAĞRINA NE OLUR BİRAZ BENİ DUYSANIZA... EL SALLIYORUM UZAK BİR ÜLKEDEN BULUTLARIMA NE OLUR ?...NE OLUR BENİ ANLASANIZA KALMAYACAĞIM BEN GALİBA ? BİNECEĞİM BU YALANCI BAHARIN SIRTINA YETİŞECEĞİM BİR GÜN VE BİR AN DA YETİŞECEĞİM BEN O MAHZUN VATANIMA BELKİ DE SON RAUNTTUMDA !... -------------------------------------------------- HASRET KAYNAKLI BİR KIMILDANMA... HATTA BİR SALLANMA ! DÜŞÜRÜR İNSANI YOLLARA HASRET BÖYLE UZARSA ! BİZMEZKİ AMA, KOŞA KOŞA BİLE DE OLSA BU KAVANOZ DİPLİ DÜNYA !... ------------------------------------- ARI BİR SU GİBİYDİ DOĞRUSU SATIRLARIN BİZE SUNDUĞU HASRETİN BU YANIK BUĞUSU, TEBRİKLER ŞAİRE,ŞİİRE İÇİMİZİ BURMUŞTU !...
"gurbet o kadar acı ki .." şarkısını söyletti dizeler.. ah şair duyguları ne güzel yansıtmışsınız...içimizi yaktı dizeler... memleket kokulu sevgiler yolluyorum... sevgim saygım tebriklerimle...
Efendim selam olsun tüm gurbetçi dostlarımıza sizler için gercekten zor bır durum ana sabırlı olun gececek bu gunler ınsl ha unutmadan istanbul dahace soguk haberınız olsun ana burada dostluklar var sızlerı ısıtacak selam verıp merhaba diyscsk hos gelırsınız ıst sizede kucagını acacaktır emınım haş geldiniz deyim seze şimdiden selam ve sevgiyle dost vurgun55
ne bir hoşgeldin’e açılır karşı kapı ne merhaba’ya ses verir dışarısı ============================= Gurbet ellerde vatana ,yakınlarına akrabalarına ve sevdiklerine inci gibi dökülen hasret satırları .... çok güzeldi .. Yürekten Tebrikler ..
Sağolasın can, illede vatanım demiş ya bülbül hakikaten öyle işte; sesler yabancı yüzler yabancı hele denizi ve İstanbul'u öyle özlüyorum.Cuma günü yolcuyum kısmetse biraz doping yapmam lazım başka türlü olmuyor. Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum bende.Sağlıcakla
bir hasret şiiri de arkadaştan gelmiş. ne kadar zor değil mi, yaşayan anlar bizi ancak.
Oku, okudukça haz al benim adıma bahtiyar ol ve alkışla beni diyen bir eseri okumak kadar şiir adına zevkli ne olabilir, okudum okudum defa- larca okudum selamlar...
Gelip diz çökünce yüreğe ayrılığın ve özlemlerin anası olan anılar... nasıl da yanar yürek... Ve ezilir o beyaz kanatlı kuşun ateşten ayakları altında...
hoş geldin can merhaba arkadaşım günler aydın olsun sana biz burdayız komşuyuz olmadığı kadar yakın belki an kadar yakın belki asır kadar uzak ama size burdan hasretlik gidermektir dileğim sevgiler saygılar bu güzel yüreğe gönülden :)))
ateşten ayaklarını... bir hasretin öyküsü bu kadar hazin olabilir ancak. gurbet öyle bir uzun hasret sana karlı bir ankara sabahından memleket havası yolluyorum dağlar da erikler çiçeğe durdu kayısılar kırmızıa durmuş çiğdemeler solmak üzere... selamlar olsun buralardan sevgili dost
Gurbetçiler; Bizler neyizki, ne bir çok dostumuz nede sırdaşımız var..Gurbetçiler; Bizler neyizki, Bir atımlık barutumuz, bir taşımlık aşımız var, Gurbetçiler; Bizler neyizki, burnumuzda tüten hasretimiz etek dolusu gözyaşımız var, der gibiydi bu kısa ve öz olan eser, veya ben öyle algıladım..
Güzel vede anlamlı bir şiir daha zuhur etmiş usta kaleminizden kutlarım sizi vede bu nadide eserinizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet olun..yudumyunus
Yüreğine sağlık üstadım. Gurbete hele başka bir ülkede yalnızlık kimsesizlik nedir çokk iyi bilenlerdenim o yüzden başka bir anlamı var benim için ve zaman yolculuğuna cıkardınız bu şiirle beni saygılar sevgiler şaireme
ne merhaba’ya ses verir dışarısı
aynı kubbe/ başka gökler altı
ey benim büyük/ beyaz kanatlı kuşum
gelmişsin yine
anlıyorum
ateşten ayaklarını
bastırıyorsun/ yüreğime yüreğime...
Bir yanık hasret şarkısı gibi sızlattı yüreğimi. "Gurbet o kadar acı ki ne varsa içimde. Hepsi bana yabancı hepsi başka biçimde.Ben gurbette değilem gurbet benim içimde." Harika dizeleri yazan yüreğe sevgiler ve saygılarımla.