(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAHMERAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAHMERAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edebiyat defteri kervanına hoşgeldiniz Şahsenem hanım... Ve sayfamı ziyaret edip, güzel ve içten bir yorum ile bana şeref verdiğiniz için sonsuz teşekkürler... Saygı ve sevgilerimle efendim...
Sayın ALİMOĞLU, güzel ve içten yorumunuz ve sayfamı uzun bir süreden sonra ziyaret etmeniz beni mutlu etti. Teşekkürlerimi ve saygılarımı iletiyorum...
hadi soyun olmak ya da olmamak savaşı bu birbirimizin şimdi utancın mekânında ışık sönmüş kapamış kapılarını utanmanın tüccarı bedenim bedeninin yönünde pusula saat bir çeyrek istikametinde doksan derece arzular...
ne zaman ne mekân tanıyan bilindik hışımla şahitliğinde tekleştik meraklı bir aynanın...
ben şimdiki zamanın sefiri o an sen geçmişe uzanan şahmeran yılanları ve yalanları arasındayız dünyanın!
Güzeldi,şahmeran yılanların kralı şahmeran acılar olmasın yüzünüz hep gülsün, yüreğiniz sağlık,kaleminiz daim olsun.
Sayfama yeniden hoşgeldiniz efendim... Yılanların ecesi olan şahmeran gibi sevebilmek ya da bir kadının yalnızca yılanllığıyla karşılaşabilmek... Önemli olan sevmeyi bilen bir kadın... Ne ve nasıl olduğu önemli olmayan... Yalanlarla kaplanmış bir aşkın gerçek anlamdaki yılanlığından korkmak gerek... Yoksa kadın, şahmeran gibi olmalı; sevdiği zaman asla sokmayan... Güzel yorumunuz için sonsuz teşekkürler... Saygılarımla...
KUTLARIM ÇOK GÜZEL ŞİİR.. BENDE BİR ŞİİRİMLE SAYFANIZA KONUK OLDUM SAYGILAR SEVGİLER...
AŞKTA OLMAZ YILAN ASALETİ
BAZEN AŞK YILAN GİBİ SİNSİCE GİRER KANIMIZA ZEHRİNİ AKITIR BİZLER UYUŞURUZ NE AR KALIR NE HAYA DERİZ Kİ BU AŞK YASAK AŞKLAR AŞK OLSA ! SİNSİCE GİRER KANIMIZA AKITIR ZEHRİNİ ŞAHMERAN ADI AŞK ASLI ZEHİRDİR OYSA
GİZLİDİR ŞAHMERAN GİBİ HADİ SOYUN AT ÜSTÜNDEKİ AŞKIN ASALETİNİ SENDE İRİNTİ DURUYOR AŞK KIRK GÖMLEK DE DEĞİŞTİRSEN RUHUN ŞAHMERAN AŞKTA OLMAZ YILAN ASALETİ...
hadi soyun olmak ya da olmamak savaşı bu birbirimizin şimdi utancın mekânında ışık sönmüş kapamış kapılarını utanmanın tüccarı bedenim bedeninin yönünde pusula saat bir çeyrek istikametinde doksan derece arzular...
ne zaman ne mekân tanıyan bilindik hışımla şahitliğinde tekleştik meraklı bir aynanın...
ben şimdiki zamanın sefiri o an sen geçmişe uzanan şahmeran yılanları ve yalanları arasındayız dünyanın!
HARİKAYDI DİZELERİN DOSTUM KUTLARIM. SAYGI VE SELAMLARIMLA...