(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER YERDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER YERDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim Muhterem Kardeşim. Marifeti san-ia ayna olan hakikat gamz eden şiirinizi zevkle ve büyük bir lezzetle okudum. Maşallah barekallah diyorum. Senin inci ve mercan ilhamların bende siz değerli kardeşime hediye etmek üzere ÇAMSAKIZI ÇOBAN ARMAĞANI iki dörtlüğü dile davet etti. Tebriklerimle beraber, onları da size takdim ediyorum. Allaha emanet olunuz.
Zerre de sen varsın, Kürelerde sen, Dışında kalamaz, bir şey ilminden, Bilirsin varlığın, cümle dilinden, Her yerde görünür, o gizli sırrın.
Âdemi yarattın, pişmiş çamurdan, Ruhunu nef’h ettin, kendi nurundan, İçine bıraktın, aşkın korundan, Derd-i aşkta gizli, o büyük sırrın.
-ünlü Volter'in akrabasi olan bir cocuk henüz 9 yasindayken bir piskoposa takdim edilmis.oda söyle demis : __Yavrucugum, eger sen bana Allah'in nerde oldugunu söylersen ben sana bir Portakal veririm! zeki cocuk da hemen su cevabi vermis : __Eger siz bana Allah'in nerde olmadigi söyleyebilirseniz ben size iki Portakal verecegim... * ________O' nerde yokki? önemli olan O'nun bulmak, istemek degilmidir? * -muhtesem siirini kutluyorum Ümit, yüregin dertten uzak olsun her daim...
Ney sesi aldı götürdü ruhumu bir yerlere, Duyguları dinlendiren bir eser olmuş,emeğinize sağlık Mükemmel şiir,mükemmel fon,mükemmel yorum.. Çok beğendim,selam ve dua ile
harika............... yürekten inciler damlamış............. her zaman olduğu gibi güzel ötesi dizeler............ kutlarım şair................ gönlüm dolusu........
merhaba dost; şiir harika okunmuş sözlerle birlikte bütünlük sağlamış ustaca. insanı alıp götürüyor duyguların aktığı yere kaleminiz hiç susmasın tebrikler üstat saygılarımla...
Elinize ve yüreğinize sağlık,İnsanlık alemi ve dünya sırlarla doludur,anlayan,kavrayan ibret alan bu dünyada ve ukbada mutluluğu yakalayan kişidir,geçtiği yollar dikenlide olsa sabırla aşar,Yaradana ne kadar secde etsek bir göz nimetini ödeyebilirniyiz,saygılar,sizi ve şiirirnizi gönülden kutluyorum,inciler dökülmüş gönül kaleminizden
Ben başka yerlerde, aramam seni, Yazdığım kalemin, ucunda sırrın. Affeyle Ya Rabbi, affeyle beni, Kabil’in Habil’e öcünde sırrın. -------------------------------------- USTA BİR KALEMDİEN SAYFAYA DÖKÜLEN ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL ANLAMLI ŞİİRİN.
Şiirin ismi güzeldi kafiyeleri zor ve çok kullanılmayan kafiyelerdi Yani günlük kullandığımız şeyler değildi Anlatım harika konu muhteşem içerik dolu dolu idi şiirde ... EEE bize de kutlamak düştü saygılar candost
Anlamlı dizeler yüreklere nakşedilirmiş..Bu şiirde aynen öyle oldu Kudretti kaleminizden...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
erdoğan dünyada sensiz neylesin, bazen düşüncemde bazen dildesin, bazen bülbüldesin bazen güldesin. yunus'un dilinde aşıkta sırrın....
bütün sırrı isminde olan yüce rabimize sonsuz şükürler olsun.Bazen oldu aşığın diline bazen oldu gonca gülüne bazen poyraz yeline verdi sırrını.yüreğinize sağlık güçlü kaleminizle birlikte bu yolda ilerlemeniz dileğiyle..saygılar.
Bazen yüceltirsin, bazen düşürür, Haddini bilmeyen, düzde şaşırır. Ördüğü kozada, özü pişirir, İpek imal eden kecinde sırrın. Söze ne hacet yürek söylemiş KUTLUYORUM ..
Sevgili üstadım şiirini okurken ayrı bir tat alıyorum.Göz bebeklerim yerine sığmıyor,gülüşlerim dizelerine dost oluyor.Yürelten kopan dizelerini kutlarım.
Arı zehirinde, kuş kanadında, Yılanın gözünde, balın tadında. Yakmayıp gül olan, Nemrut odunda, Karıncanın büyük gücünde sırrın.
İŞTE BEN BUNA ŞİİR DERİM.BAZILARI CÜMLELERİ ALT ALTA YAZMAKLA ŞİİR YAZDIĞINI SAIYOR.YAZIK.. TEBRİKLERİN EN HALİSANESİ SANA OLSUN GÜZEL İNSAN,GÖNÜL DOSTU.
Görmek istiyen gerçeği görür, bir sineğin kanadında... bir arının balında.. bir karıncanın aklında, sabrında.. yağan rahmette... düşen beyaz beneklerde... hikmet dolu sözlerde.. aşk ile yanan özlerde.. yürekten kutlarım Ümit bey, gerçek olanları yazmışsınız, çok beğendim, sağlıklı ve sevgi dolu bir yaşam dilerim..
Şiir ve dostluk adına sevgilerimle, Saygılarım insan olan özünüze her daim*
Her şey sensin Her şey senin sesin Başkasını neyleyim Baktığım her yerdesin Gördüğüm her şeydesin Her şey senin eserin Başkasını neyleyim Senin aşkın Beni ayakta tutar Senin İlahi gücün Beni yaşama bağlar Seni görmek için Kâinat yeter Yeter Allahım yeter. g.öz
* * *
dağ gülü tarafından 3/16/2009 4:57:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen yüceltirsin, bazen düşürür, Haddini bilmeyen, düzde şaşırır. Ördüğü kozada, özü pişirir, İpek imal eden kecinde sırrın.
Ümit’im, gerçeği arama ayda, Okun doğruluğu, bir eğri yayda. Kurtların yediği, doğdu sarayda, Hazreti Yusuf’un çecinde sırrın. Mükemmel bir şiir okuttun bize hocam hep var olasın. gönül pınarların hiç dinmesin hep çağlasın tebrik ediyorum üstadım selam ve saygılar
Ben başka yerlerde, aramam seni, Yazdığım kalemin, ucunda sırrın. Affeyle Ya Rabbi, affeyle beni, Kabil’in Habil’e öcünde sırrın.
hayat dersi veriyor dizeleriniz,hiç bir şeyi başka yerde ararmaya gerek yok, aramak bilgesizliktendir.bilge kişi aradığının kendisi,etrafında beğenmediklerinin yine kendisi olduğunu bilir. önce kendini değiştirir etrafını değiştirmek için,kendini değiştirmeden etrafını değiştirmeye çalışmakta bilgesizliktendir. başarınızı kutluyorum efendim.saygılarımla....
Her zerrede bir vahdet gören gözlere ne mutlu, rabbimin erişilmez gücü ve tüm mahlukatın onu zikreylemesi her mahlukatın sırrında onu arayan ihlas dolu mısralar şiir olmuş şairin yüreğinden bizlere sunulmuş...
Eşyanın vede yaratılmışların hal ve hareketlerinde onu gören gözler değilmidir takvanın deryasında yüzen ve de erişilmesi güç olan yerlere erişen..
Güzel anlamlı bir o kadarda hakkı hak bilen bir şiirin içeriği bu şiire dahada değer katmış bence, rabbim bizleri vede sizi onu hak ve bir bilen kullarının dostluklarını bahşeyleyip eşyanın vede mahlukatın sırrına erenlerden eder inşallah..
Okudukça okunulası ve defalarca haz ve feyiz alınası güzel vede anlamlı bir şiir okudum usta kaleminizden kutlarım sizi vede bu nadide eserinizi TEBRİKLER...
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet olun..yudumyunus
şiir şuurdur derlerdi eskiler. harika bir ustalıkla inşa edilmiş zahiri bir saray gibi muhteşem şiirin, mebus görünümlü şairine selam eder, gözlerinden öperim.
Bazen yüceltirsin, bazen düşürür, Haddini bilmeyen, düzde şaşırır. Ördüğü kozada, özü pişirir, İpek imal eden kecinde sırrın. .. ne kadar güzel kutluyorum namık cem
Yükseklerde hissedenlerin çıkamadığı sonsuz feza kuvvetliymiş gibi hissedenlerin deviremediği bir garip şuursuz kaya güçlüymüş gibi kibirlenenlerin baş edemediği çaresiz hastalıklar sefilmiş güçsüzmüş gibi gözükenlerin dudaklarından dökülen mucize dualar.... kainatın ince sırrı... Belkide perde arkasında olanlardan haberi olan mucize zatlar var aramızda... saygılarımla...kaleminiz daim olsun inş...
...................Uyak aradım buldum şiirinizde,Hece 11 ölçüsünde,Anlam tamı tamına,Sözlerin dizilişi harikülede.Ne gırtlakta,ne dilde ve nede dudakta tek pürüz bulamadım.Damağımdan tadı gitmedi şiirinizin. Hak sırrı her şeyde bezeli,şiiriniz bu günkü şiirlerin en güzeli... ...................Sizi yürekten kutluyorum.Başarılarınızın devamını diliyor,sağlık ve esenlikler diliyorum.Ne mutlu Hak sırrı görenlere.
Bazen yüceltirsin, bazen düşürür, Haddini bilmeyen, düzde şaşırır. Ördüğü kozada, özü pişirir, İpek imal eden kecinde sırrın.
Ümit’im, gerçeği arama ayda, Okun doğruluğu, bir eğri yayda. Kurtların yediği, doğdu sarayda, Hazreti Yusuf’un çecinde sırrın. yine çok güzel ve anlamlı bir eser yaratmışsınız tebriklerimi bıraktım sayfanıza.. sevgi ve şirle kalın...
Rivayet O'dur ki tıp tahsili görmüş dini bütün bir doktorumuz zamanın birinde sofrasına gelen bir meyveden ürkmüştür, o anda yanında bulunanlar dikkatle takip ederler, beti benzi atan doktor bir süre sonra kendine gelir ve hemen söz konusu meyvenin içinden bir tane çekirdeği alıp çıkar. Sonra sebebini soranlara şunları aktarır. Elime aldığım çekirdekte Allahü_tealanın ismi yazıyordu der.
Ne mutlu bir karpuz çekirdeğinde yüce yaradanın sırrına erenlere, Ne mutlu size böyle güzel şiirler yazabiliyorsunuz ve ne mutlu bize yazdıklarınızı okuma erkine ve saadetine eriyoruz.
Ben başka yerlerde, aramam seni, Yazdığım kalemin, ucunda sırrın. Affeyle Ya Rabbi, affeyle beni, Kabil’in Habil’e öcünde sırrın. ************************************* Ümit zeki sırdan srra atlamış Tüm sırları dört kıtada toplamış Hece hece geceleri kaplamış Gece sonu sabah ucunda sırrı...
Arı zehirinde, kuş kanadında, Yılanın gözünde, balın tadında. Yakmayıp gül olan, Nemrut odunda, Karıncanın büyük gücünde sırrın.
Maneviyat sarıyor insanı dizelerde. Okudukça hayatın anlamı ve anlamsızlığı üstüme üstüme geldi bir anda. Yüreğinize ve kaleminize sağlık.Teşekkürler, saygılar.