-Her doğan günü kınıyorum, kulağım çalmayan kapı sesini dinlerken-
-Ömrüme bir gün daha yitiren takvimlere küsüm,oysa ne çok sensizken-
İlk cemresi düşmemişken henüz El değmemiş bakir kızıllığına hüznün Tan vakitleri ibibiklerin ağıtlarıyla dağlanırken Güneşin tam alnına değen taş söndürdü Tıpkı gün gibi, bütün vuslat ümitlerini Hem de en kuytusunda beklerken gecenin O mağrur edasıyla salınır sandığım seherlerin.
Yok Yok yar, sana değil sitemim! Ellerine ayrık otları dolanmış yalnızlığa seslenirim.
Bilse ki iliklerim süngüde asılıdır Bilse ki yüreğimin damarları şırbık dikenine dolanır Hiç silmez miydi gönlümden akan kanı Bilse ki düşündükçe hücrelerim daralır.
Ey sevgili! Hani gittiğin gün gibi Hala aynı sokak aynı köşe başı ıslanır sağanaklarla Ama ne öyle gök maviliğini örten kara bulutlar Ne de kaldırım taşlarında sürünen solucanlar var. Bir karanlık peydah olmuş ki pencereme Sorma! Tutam tutam saçlarımdır avucumdan savrulanlar Bir yalnızlık rüzgarında bir de gözümün yağmurunda Şimdi sırılsıklam sürüklenen sensizliğim var.
Yok Yok yar, sana değil sitemim! Her damlasında, adını alnımdan silen yağmura seslenirim.
Bilse ki alın yazım silindikçe ben bir hiçim Bilse ki son harfinde silince kendi ellerimle derimi yüzerim Hiç utanmaz mıydı toprak yağmura hasretine Bilse ki en az onun kadar kendime çekilmişim.
Geceye düşmüş baykuş gözünde hayal Tek perdesi yırtılmış gönül mabedimin Kim bilir gün daralır göğsünü dolduran karanlıktan Gün olur hüzün patlar üstüne bastığın mayından Pimini çekmişim yalnız geçen yıllarımın Göğsümü yırtan şarapnel parçalarında adın var.
-Ve ayak sesleri dolar geceye sevgili kokan bir sevinçle-
-Göğsüm bütünlenir yeniden doğar gibi yeni bir ömre-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geceye düşmüş baykuş gözünde hayal Tek perdesi yırtılmış gönül mabedimin Kim bilir gün daralır göğsünü dolduran karanlıktan Gün olur hüzün patlar üstüne bastığın mayından Pimini çekmişim yalnız geçen yıllarımın Göğsümü yırtan şarapnel parçalarında adın var.
Selma Pekşen şiirde hep bir adım öteye sıçrıyor tanıdığım günden beri..ve sürekli aşıyor kendini..hüznünden mısralar sarıyor gecemize..aynı göğün altında aynı yıldıza bakarak
-Ve ayak sesleri dolar geceye sevgili kokan bir sevinçle-
-Göğsüm bütünlenir yeniden doğar gibi yeni bir ömre-
ölümün tek iyiliği bir daha ölünemeyecek olması demiş filozof..... her ölüm bedenen yaşanan bir olgu değil... nadir insanın anlamını bulduğu sevginin terk edilişi yalnızlığa , ölümün tam kendisi.....ve bu yeniden ayak seslerini duyunca bir başlangıca gebe.....gelenin ismi , cismi değil merak edilen...bilinirki bu sesler yüreğe atılan çıpasıdır geminin....şiiriniz inanın defalarca tekrar okunarak her okunuşunda yaşama demir atmaya aç olduğumuz hatırlattı bana...söz bitti şaiir....kulak kabartmalı seslere...saygımla kutluyorum sizi.lütfen kabul edin..
Bu üçüncü gelşim şiirnize, okuyorum okuyorum ve hep aynı yere takılıp kalıyorum. " her doğan güne yeni umutları beslemek için ne yapılması gerek" diye ve verdiğim cevaplar ne yazık ki hep yarım.
Şarpnel parçaları vurmasa da yüreğimizi tek bir söz, tek bir hareket bomba olup yağıyor üstümüze ve gece karanlığı gibi olan günümüzde doğmuyor yeniden umutlarımız.
Yine muhteşemdiniz sevgili şairim ve yine alıp gittiniz bizleri duyguların en doruk noktasına.
-Her doğan günü kınıyorum, kulağım çalmayan kapı sesini dinlerken- -Ömrüme bir gün daha yitiren takvimlere küsüm,oysa ne çok sensizken- ================ Sevgi bağları talan oldu, Yüreklere ayrılık doldu Sevenler sararıp sondu Her doğan günü kınıyorum....
Bir yalnızlık rüzgarında bir de gözümün yağmurunda Şimdi sırılsıklam sürüklenen sensizliğim var. .........tebrik ediyorum üstadım tebrik ediyorum o büyük aşkı sevgiyle...........
Geceye düşmüş baykuş gözünde hayal Tek perdesi yırtılmış gönül mabedimin Kim bilir gün daralır göğsünü dolduran karanlıktan Gün olur hüzün patlar üstüne bastığın mayından Pimini çekmişim yalnız geçen yıllarımın Göğsümü yırtan şarapnel parçalarında adın var.
Geceye düşmüş baykuş gözünde hayal Tek perdesi yırtılmış gönül mabedimin Kim bilir gün daralır göğsünü dolduran karanlıktan Gün olur hüzün patlar üstüne bastığın mayından Pimini çekmişim yalnız geçen yıllarımın Göğsümü yırtan şarapnel parçalarında adın var.
Geceye düşmüş baykuş gözünde hayal Tek perdesi yırtılmış gönül mabedimin Kim bilir gün daralır göğsünü dolduran karanlıktan Gün olur hüzün patlar üstüne bastığın mayından Pimini çekmişim yalnız geçen yıllarımın Göğsümü yırtan şarapnel parçalarında adın var.
ÇOK GÜZEL DUYGU DOLU BİR ŞİİR YÜREĞİNİZE SAĞLIK KUTLARIM SELAM VE SEVGİLERİMLE
Bir zaman gelirde uzaklara kaçmak ister, sevgi belki bunalmıştır senden bile gizlenir, sesiniduymak için aramaz yokluğuna alışmış gibi davranır........... Eğerkaramsarlığa düşüpte yalnızlığa asla isyan etme.......................
Geceye düşmüş baykuş gözünde hayal Tek perdesi yırtılmış gönül mabedimin Kim bilir gün daralır göğsünü dolduran karanlıktan Gün olur hüzün patlar üstüne bastığın mayından Pimini çekmişim yalnız geçen yıllarımın Göğsümü yırtan şarapnel parçalarında adın var.
Ne güzel bir şiir bu böyle yüreğinizden geçenleri ilmik ilmik işlemişsiniz dizelere anlatım ve akıcılık bir harika kutlarım sizi bu güzel şiirinizi tebriklerimle..........
Ve sil baştan/daha en baştan gel yaşama.... Yeniden hayata merhaba.. Yaşanmış ne varsa acıdan/ızdırap ve ihanetten yana bütün bunların unutulması ve de yaşanacak en mutlu yarınlara yürüyen şairim...Güneşe /Kalemine/Yüreğine/Kalemine bin selam olsun.. -Sımsıkı tutun umutlarına...... Harikaydı..... Sanki çok uzun zamandır demlenmeyi bekleyen dizelerdi......
Bilse ki alın yazım silindikçe ben bir hiçim Bilse ki son harfinde silince kendi ellerimle derimi yüzerim Hiç utanmaz mıydı toprak yağmura hasretine Bilse ki en az onun kadar kendime çekilmişim.
Kutlarım emekle yazılmış bu şiiri.Saygı-sevgi ve selamlarımla