Her bahar açılmayı bekleyen tomurcuk umut Lamelif bir sevda silkeler kendini yüreğime Hasret türküsü kokan okunmamış bir mektup gibi Dilimde güneş yüzlü çocukların gülümsemesine benzer Islık sesine karışıp gider nefes Ve belki son nefes ney ahenginde...
Çimen kokulu rüyalardan sarı sabahlara uyanmak gibisin.
Parçalar dizginini asi rüzgarların lal bakışlı çocukları Mihrak bir hayal zincirinde asılı kalır çok zaman Ve kurşunu değmez mengenede sıkışmış yalnızlığa Küskün durur yürek damarlarına bilinmez bir sarhoşlukla
Oysa bağlasam damarlarıma gelirdi benimle sonsuzluğa Bilirdi ya kaprisin çocukluktan kalma alışkanlığıyla Saçlarımda mor bir gecenin okşanmışlığı varken Berduş yıldızların dizi dibinde Ve belki son kayan yıldızdı gecenin içinde...
Bir romanın arasına gizlenmiş savruk sevdalar gibisin.
Dün geçip giderken unutulmanın tüm korkaklığıyla Gün çoktan eskitti sabahın yağmur yüzlü duruşunu Tam da dokunmaya ramak kala ellerin ellerime Bir eflatun bulut düştü çiğ taneleri üstüne
Ne çok goncaydı duruşu rüzgarın uğultusuna karışmadan önce Çoban çantası silkelenirken kendi titrek kökleri üstünde Kaval seslerinde bir kuzu yalvarışı olur ürkekçe Sırılsıklam yalnızlık sinmişken iliklerine Ve belki son tutulmasıydı ayın güneşe...
Saatin tam durduğu zaman, akreple yelkovanın denk geldiği an gibisin.
Sıcak ekmek buğusunda tandır ateşine nazenin Bir yorgun duman savrulur kiremit damlı fakir yüreklere Hayat yağmur damlasına sindiği vakittir çatlak dudaklarda Bir başkaldırı başlar asilikten korkarak gri bulutlara
Haydi dokun son kez saçlarıma mor dağların yankısı Tenim haykırıştır doruklarına sis çökmüş yalnızlığa Uzan son kez sağanak süzülüşlü kuşun kanadından Tutabilirsen ellerimi tutuşur ıslak hayal Ve belki son hasret ölür sessizce...
Değerine ayar biçilmeyen som gerçek sevgisin Tıpkı biterken başlamak gibisin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVRUK SEVDALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVRUK SEVDALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olağanüstü sözlerle inanılmaz bir eser meydana getirmişsiniz... Kelimeler birbirlerini kovalıyor tamamlıyor.. Arşın arşın bir sevdanın sihirini anlatıyorsunuz... Aralarda derelerde hiçbirşey bırakmıyorsunuz... Gönül karargahınızda ne kadar güneş görmüş çiçek varsa onlarla şiirinizi pahalıyorsunuz.... Okurken hayret ettim nasıl daha önce göremedim diye... Geç kaldığım için afedersiniz Tebriklerimle Saygılarımla İsmail Yılmaz
Güvenilen zirvelerin engin dağlarına kar yağmadan, tipi yarmadan, umudun sarmaladığı hülyalara sal, bırak beni der gibi sanki.... Masumane kalplerin ağlamadığı, şemsin ve kamerin batmadığı, oluk oluk kanların akmadığı yere al da götür beni der gibi.... Aşk denizinin kemale erdiği, insan özünün deme vurduğu, sevginin bedende tomurcuk olduğu ŞARKI gibi sanki....
Öyle bir şiir ki; YÜREĞİNİZE yakışır yararlılıkta nükseden bir şiir....
Kalemleriniz ve yüreğiniz hiç susmasın efendim.....
Her gün yeniden başalyabilmek sevgiye ve heiç bir değerli maddenin yerine koyamamak sevgiyi ve mor dağların ardından toplayıp zambakları, sarı sabahlarda açsın diye yeniden ekebilmek topraklara ve yüreklere işte sevdanın ta kendisi değil midir ne dersiniz sevgili şairim.
Uzundu verdiğim ara ve geldiğimde muhteşem şiirler ile karşılmak ve okumak çok özeldi benim için.
Sıcak ekmek buğusunda tandır ateşine nazenin Bir yorgun duman savrulur kiremit damlı fakir yüreklere Hayat yağmur damlasına sindiği vakittir çatlak dudaklarda Bir başkaldırı başlar asilikten korkarak gri bulutlara
Haydi dokun son kez saçlarıma mor dağların yankısı Tenim haykırıştır doruklarına sis çökmüş yalnızlığa Uzan son kez sağanak süzülüşlü kuşun kanadından Tutabilirsen ellerimi tutuşur ıslak hayal Ve belki son hasret ölür sessizce...
Değerine ayar biçilmeyen som gerçek sevgisin Tıpkı biterken başlamak gibisin.
ne denilebilir ki...muhteşem bir şiir...güzel duygular...sevgiler...saygılar....
Haydi dokun son kez saçlarıma mor dağların yankısı Tenim haykırıştır doruklarına sis çökmüş yalnızlığa Uzan son kez sağanak süzülüşlü kuşun kanadından Tutabilirsen ellerimi tutuşur ıslak hayal Ve belki son hasret ölür sessizce...
Değerine ayar biçilmeyen som gerçek sevgisin Tıpkı biterken başlamak gibisin. Selma Hanım çok güzel güçlü ifadelerdi dizeleriniz kutlarım selam ve saygılarımla...
Haydi dokun son kez saçlarıma mor dağların yankısı Tenim haykırıştır doruklarına sis çökmüş yalnızlığa Uzan son kez sağanak süzülüşlü kuşun kanadından Tutabilirsen ellerimi tutuşur ıslak hayal Ve belki son hasret ölür sessizce...
tebrik ederim çok güzel bir şiir okudum...sevgiler...
Her bahar açılmayı bekleyen tomurcuk umut Lamelif bir sevda silkeler kendini yüreğime Hasret türküsü kokan okunmamış bir mektup gibi Dilimde güneş yüzlü çocukların gülümsemesine benzer Islık sesine karışıp gider nefes Ve belki son nefes ney ahenginde...
Çimen kokulu rüyalardan sarı sabahlara uyanmak gibisin. ___________
MUHTEŞEM İMGELERDİ USTA BIR KALEMI HISSETTIM KUTLARIM.............
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........
anlayana sonsuz varlık anlamayana sonsuz yokluk tasviri
harikaydı
sevgiyle........