(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölümün soğuk sandığımız nefesi bazı aşklarda ısıya dönüşür..yeniye doğmak anlamında eskiyi öldürmek için......sevilen yürek muhteşem anlatmış aldığı sevgiyi..bu hisleri uyandıran kalbin gidişi karanlığa olur ancak,,çünkü aydınlığını sizde bırakıp gitmiş....elinize sağlık sayın selma....yüreğiniz aydınlık dolu kalsın..saygılarımla.
poseidon06 tarafından 4/14/2009 7:39:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Çok uzak değil Daha dün gibi hayalin gözlerimde Bir bilse yelkovan zamansız gideceğini Kovalarmıydı son hızla akrebini Dururdu yakaladığı yerde akrep üstünde Zehirlenmek pahasına huzurdu ölüm.
Ve biz martı kanadında iki sevgili Sonsuzluğa doğmaktı gülüm..."
“Duygular, kuşlardan ürkek.” İnsanlar duyguların karargâhı, kalbi ve yaşatanı. Hayatsa insanların ırmağı, çağlayanı. Duyguların ürkekliği; hayat süren canlıların doruklarında canlaşan mihmandarların/insanların ömür çizgilerinde, kalp atışları paralelinde izler bırakıyor. Zikzakların keskinliği ve çokluğu oranında, gönül deryasında yaşamışlık fısıltılarının sıcaklığı, düzleşmişliğinde ise yaşanamamışlığın soğuk nefesi, donmuşluğu berraklaşıyor. Duyguların şahı aşk; yüreğin sahibinden izin almadan, Ve hiç bir şekilde haber vermeden geliyor, Böylesi bir çizgide haber vermeden de gidebiliyor. Geliyor herşeyi alt üst ediyor; bütün dengeleri dürtüklüyor, Sonrasında da hiçbir şey olmamışçasına ahenkleşip kayboluyor, gökkuşağıcasına. Kalan yüreklerde ki tarumarlık, hazen mevsimi.... "Ve biz martı kanadında iki sevgili Sonsuzluğa doğmaktı gülüm..."
Cemre yüreğinin ateşten dizelerine selam, saygı ve Edip'çe tebriklerimle...
Selma Pekşen'e yakışır onun kadar özel dizler bunlar.
Sabahıma düştü şiir ve alıp götürdü martı kanadına yüklediğim sevdamı sevdiğime. Bende ulaşabilir miyim ona. Uçabilir miyim ondan yana, yada durdurabilir miyim akrep ile yelkovanı bilmiyorum ama, bildiğim bir şey var bizde ki sevda ölümüne.
Çok özeldi sevgili şairim. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
yürek hiç bir kuralı kabul etmez, sevdi mi asi dir yürek, ve bu yüzden zamansız gelişleride gidişleride yıkıntılı olur hatta ağır tahribatları, gönlünüzce olsun, sevgi ve saygımla...
Şimdi ayaklar altında ezilen taş Yüreğimin nasırlı soğukluğu Unuttu bir yudum sevda ile ısınmayı Bir lokma saadetle doymayı. ....... üstad harika bir şiir ............ sevgiyle........
gün doğar gece gelir insan doğar,ölür aşk başlar,biter yani bir devinim başlayan her şey bitmeğe mahküm... güzel şiir çok güzel hemde... yüreğinize sağlık
giden gidiyor olan kalana oluyor .hiç kimse ayrilik var diye çikmiyor sevda yoluna ama sonu husran .guzel bir yurek sesi okudum kaleminiz den saygilar...
Kovalarmıydı son hızla akrebini
Dururdu yakaladığı yerde akrep üstünde
Zehirlenmek pahasına huzurdu ölüm.
ölümün soğuk sandığımız nefesi bazı aşklarda ısıya dönüşür..yeniye doğmak anlamında eskiyi öldürmek için......sevilen yürek muhteşem anlatmış aldığı sevgiyi..bu hisleri uyandıran kalbin gidişi karanlığa olur ancak,,çünkü aydınlığını sizde bırakıp gitmiş....elinize sağlık sayın selma....yüreğiniz aydınlık dolu kalsın..saygılarımla.
poseidon06 tarafından 4/14/2009 7:39:43 PM zamanında düzenlenmiştir.