sancılı korkular yer vermiyor. gözlerim dolu, mehtap eriyip kayboluyor yerlebir oluyor. semadan geriye çırpınışlar kalmış. tutkular sinsiliğin elinde, bedeninde şehvetin kaybediliş ve terkediliş.
düşlerim bozgun...
teninin üzerinde eriyen kristal damlalar saçlarında mühürlenmiş bir kaç el izi. bastığın yer kayıyor, derinliğine gömülmüş duygular nefretin ve musallada senden geriye kalan, benden beni alan serzeniş.
gözlerim mahrur...
kırık bir çerçeve içerisinde tutsak ikimiz, söylenecek çok şey varken söylenmeyen hiçbirşey. gidişinin izleri nefesimde. üşü(me) çıplak kalmış çöl ateşi gibi yanan ve ısıtmayan kumların üzerinde.
bekleyişlerim tanık...
yavaş bir ritimle sallanıyor geçmiş. sokaklar başka bir kadın makyajı akmış, kirpiklerinde yalancı bir boya, dudaklarında yarım bir veda busesi yer etmiş adeta.
dokunuşlar çaresiz...
anlamlı ve derin notaların eşliğinde, sahipsiz bankların ısındığı tek taraflı bir haykırış. arifesinde çıplak kalışlığın, artık hatırlanmayan sarmaların koklamaların.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arifesinde çıplak kalışlığın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arifesinde çıplak kalışlığın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşlerim bozuk ıslak yarım ve çılgın... güne ortası cılız bir yağmur gibi avuntusuz resimleriyle öfkeye yenil düşler... neresinden bakarsan bak hep yaınlgı... selam olsun şiirce sevgiler kardeşime...
anlamlı ve derin notaların eşliğinde, sahipsiz bankların ısındığı tek taraflı bir haykırış. arifesinde çıplak kalışlığın, artık hatırlanmayan sarmaların koklamaların. ...kutluyorum güzelliği namık cem
Musallada kalan...
Musallada yatana gerçeğin kapıları
Musallayı seyredene yalanın ızdırabı
Musallada kalan
Şimdi sadece bir kaç damla göz yaşı...
Tebrikler azizim.