Hangi halidir insanın ıssızlık kendi adanda kalmaktır belki kaçış kayıklar boyasız dalgalar huysuz hırçın rüzgârda saçlarında dolaşır ruhu kayıp aşk yağmur kalıntısı gözlerinde kırgın uğultular gece çoktan giymiş olsa da yıldızlı bluzunu toprak kokulu anılar çöker yüreğine sahile vurur ölü hücreler kumsallardan toplanır belki sedef tınılı sözler ödünç alınmış andır anılar ay ışığından kurur denizler dizelerde çekirdekten kolyeler kopar ayrılık param parça…
çatılarla sevişir göğün ıslak gözleri dilini sırlayarak aynalar bakarsın çalınanlarına ve duvarları yıkarak içimizle ödediğimiz sıvası dökük duygularda şiir ezgileri bırakır mı alnına yapışan yaşamışlık uçsuz bucaksız denizin tuzudur yalnızlık martı çığlığında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sağır sessizlik... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sağır sessizlik... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fotoğraf ağır kanamalı bir hastadır.Öyle bildim ben.Dağlar bu mevsimde daha güzel. Ve bu fotoğraf şiiri alıp götürmüş.Uzaklara. Neslihan Hanım siz şiirsiniz. Saygıyla
Fotoğraf ufuk çizgisi gibi benim için, gidebildiğim yere kadar gideceğim. Şiirse limanım, ya da kayıkçı barınağı diyelim. Her ikisini de içimde barındırmaya çalışıyorum. Beğeniniz sevindirdi. Sevgi ve saygı sizinle olsun. Şiirle...
o kanat seslerini duyar gibiyim şimdi, ödünç alınmış bir kitabın yapraklarında kimi,
kimisi de ellerinde şairin, öyle ki yüreği pamuk, elleri gibi...
işlemiş ki ipince bir çığlık şavk'ından , hayatın...
şimdi fotoğrafın o muhteşem öyküsüne bakıyorum da, şiir kokan ellerinde, nice turnalara öykü olacak makinenin , ilk yüzü olduğum için ne kadar da şanslıymışım meğer :)
Gönül:) gerçekten ilk karem sensin ilk çektiğim yüz, makinamın açılışını yaptığım ilk şiir yüreklim benim... Bir ara atayım sana onları...
Hayat keşke anlarda yaşanan mutluluklar gibi karelerde kalabilse... Hayat ıhlamır kokusu gibi bir süre sonra o koku yitiyor ne yazık kı! Yorumuna, ince duygulu sözlerine içten teşekkürler. Şiirini kıskandım inan çok iyiydi:) ((latife bir tarafa elbet) Kıskanmaktan öte mutlu oldum inan beni çok az sayıda şiir etkilemiştir biri bu şiir samimiyetimle söylüyorum bunu. Sevgimle, şiirle... Görüşmek dileğiyle.
Abimsin, cansın... Beğenin her zaman beni onurlandırmıştır. Sevgimle kal. Özledim inan, kaçıcam diye diye gelemedim bi gelemedim Tekirdağ'a:(( Martta kısmetse ordayım abi görüşmek üzere.. Kardeşin...