vıı Önce sesi yıkadı yağmur akmadan dehlizlere… gözlerini kapadı kusursuz kirpikleriyle yıkadı hüznün grisini unutma sancıları çeker toprak gökkuşağına bulanır gün gelir umudu besler renkler.
vı Koşar toprak kokusu genzine yaslanır baharın yeşil solosu çiçekçi kızlar sevda satar âşıklara gülün kırmızı alevine düşer bakışlar fallar bakar çingeneler hayallerden avuçları şenlensin diye nasipten.
v Nisan bahar ekmeye başlar kekeme kış hoşça kal derken çocukluktan kalma bir kıpırtıyla yeşile bürünür aşkı seker geçmişteki oyunlardan.
ıv Elleri meneviş nehirler coşkulanır içinde akar sevinci ılgımlaşarak ilk aşkın elzeminde yanar tutuşur bahara gebeleşir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nisan Yağsa Aşka... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nisan Yağsa Aşka... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesi bir Nisanı kim istemez kim hayır diyebilir ki sevgili dostum o nilüfer çiçekleriyle bezenmiş suların kıyılarında yeşil mavi ve bir de günbatımının kızıllığı ufuk çizgisinden merhaba derken ılık bir rüzgar yüreğini yalarken uzaklardan çok uzaklardan güzel bir aşk şarkısının ezgisi duyulurken Nisan her zaman gelsin derim ben.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE
Çınar GÖLE tarafından 3/18/2007 4:48:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
yürekler coşsun nisan yağmurlarıyla doğa canlansın baharın gelişiyle tıpkı yüreklerin canlandığı gibi.O kadar güzel yazmışsınki sevgili Neslihan kutluyorum o güzel yüreğinizi..Kaleminiz daim olsun..
kısır düşlerde dinlenir anılar
izlerine bakma gözlerinde yaş/(lanırlar).
ıı
Hadi bahar tutsun yanaklarından
Elması kıskansın kırmızının utanma…
tebrikler
yüreğine sağlık...