Şehir önce küllerini serpiştirdi gecemaviden yoksun kaldı.
III - Gidiyorum
gözlerinden öperken sevgili düşen son damladan akıp gidiyorum sessizce uzak çok uzaklara şimdi acılarımı sırtlayıp çarpacağım yokluğundan, yokluğuna
belki bir gün yağan yağmurda usulca düşerim tenine suskunluğunda saklanır kelimelerim ellerinde dillenir özlemim
neresinden tutarsam tutayım aşkın ulu orta sancılarım başlıyor sana dair düş diyorum renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım sana dair ne varsa ortalıkta duran , aklıma vuran nerede olursan ol senden geliyor sevgili
hıçkırık biriken denizli saatlerinde uykularım sana kaçıyor yalnızlığımla baş başa kalıyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hıçkırık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hıçkırık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hıçkırık biriken denizli saatlerinde uykularım sana kaçıyor yalnızlığımla baş başa kalıyorum
sessizliğim , seni vuruyor aklıma ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ve sabahım ilk saatleri gözlerimdeki mahmurluğumla kirpiklerimi sana aralıyorum var gücümle ellerimde umutlarım kalmış geceden üşüyen yanlarıyla bir nefes arıyor ve düşlerime düşen hayalde sonrası kocaman bir yanlızlık sahılde .. kumsal ve bir de ben martılar sanki adını söylüyor düşe gelen yalın ve cıplak şekilde ay ışığı bir muhzun bu gece yakamozlar kırgın sevgiliye sonrası düş işte.. sahilde... bir martılar bir kumsal birde ben.....kutlarım dost sevgi ve saygılarımla...................
SESSİZLİĞİM SENİ VURUYOR AKLIMA SEVİNİYORUM... GÜZEL VE ANLAMLI BEYENDİM YÜREĞİNE SAĞLIK . HA BU ARADA YORUMCULARINDA BAYA ÇOKMUŞ İN İN BİTMİYODU VALLA BAŞARILAR
Hıçkırıkların biriktirdiği denizler olur küçücük bakan yürekten ne kadar derinden hissettirir o gönül penceresi ummanlar olur almasını bildiğinde ..maviler denizlerden güzel sözler kaleminizden ,yüreğinize sağlık
ne diyeyim... şiirin neresinden tutarsan tut çok güzel... insan bir iki cümleyi alıpta burası daha güzel demeye kıyamıyorr... geçmişimi getirdi aklıma bu şiir... unutamadıklarımı,unutulmayanları... GÜZEL YÜREĞİNİZE SAĞLIK... KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN... .....................................................S.E.V.G.İ.L.E.R...............................................................
harika bir şiir okudum bugün okuduklarımın en iyisiydi güzel bir şiir okumuş olmanın mutluluğu umutsuzluğunuzun hüznüyle ayrılıyorum sayfanızdan dilerim bir yağmur damlası sevdiğinizin tenine yalnızca mutluluğunuz yeşersin diye düşer. segiler.
şimdi acılarımı sırtlayıp çarpacağım yokluğundan, yokluğuna
deliler gibi ordan oraya dolana dolana, düşer yüreğim yangınlara, yine belki görürüm umuduyla, bakarken sen diye yabancı suratlara, ahh sevgili neden hala çıkmazsın ortaya, hissetmez misin tüm feryadım sana, anlamaz mısın yine yüreğim darda, aklım hepten hepten molalarda...
dur sevgili sakın yanlış anlama, şikayetim yok sevdandan yana, beden olarak olmasa da, ruhen yanımdasın ya ne yapsın, bu da yeter bu garibana...
güzel, etkileyici, dokunaklı dizelerinizin bende uyandırdığı duygularla ben de bunları ekledim naçizane umarım beğenirsiniz, yüreğinize sağlık, herşey gönlünüzce olsun, sevgiyle kalın.
Altta bu kadar büyük bir boşluk nasışl oluştuanlamadım inanın Habib Bey, düzeltmeye çalıştım ama, olmadı sanırım siz düzeltebilirsiniz, şimdiden teşekkürler, herşey gönlünüzce olsun.
Söz söylenemeyecek kadar güzel ve dokunaklı. Hücrelerimde hissettim. Sizi tebrik ediyorum arkadaşım. Şiir yazmayan biri bile okusa, derinden etkileneceğine garanti veririm. Sağlıkla ve huzurla .....................
Seviniyorum...hayal de olsa ellerin ellerimde Gözlerin gözlerimin ta içinde Seviniyorum ,çünkü seviliyor ve seviyorum "Gittiği yere kadar " bir ömrün içinde... Yüreğinize sağlık...Kaleminiz yüreğinizle bir olup her daim dizelere dökülsün.Saygılar
Şehir önce küllerini serpiştirdi gece maviden yoksun kaldı.
III - Gidiyorum
gözlerinden öperken sevgili düşen son damladan akıp gidiyorum sessizce uzak çok uzaklara şimdi acılarımı sırtlayıp çarpacağım yokluğundan, yokluğuna
belki bir gün yağan yağmurda usulca düşerim tenine suskunluğunda saklanır kelimelerim ellerinde dillenir özlemim
neresinden tutarsam tutayım aşkın ulu orta sancılarım başlıyor sana dair düş diyorum renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım sana dair ne varsa ortalıkta duran , aklıma vuran nerede olursan ol senden geliyor sevgili
hıçkırık biriken denizli saatlerinde uykularım sana kaçıyor yalnızlığımla baş başa kalıyorum
sessizliğim , seni vuruyor aklıma
seviniyorum…..
Mükemmel,güzel bir şiirdi sayın Ansızın.Çok çok güzel bir şiirdi.Kutluyorum...Candan yürekten.Kaleminiz her daim yazsın dilerim.Teşekkürler...Ben bu şiirinizi daha bir çok sevdim. Esenlik dileklerimle...
Iste gidiyorum Bir sey demeden Arkami dönmeden Sikayet etmeden Hiç bir sey almadan Birsey vermeden Yol ayrilmis, görmeden gidiyorum
Ne küslük var ne pismanlik kalbimde Yürüyorum sanki senin yaninda Sesin uzaklasir her bir adimda Ayak izim kalmadan gidiyorum
Gerdigin tel kalbimde kirilmadi Gönülkusu sarkidan yorulmadi Bana kimse sen gibi sarilmadi Isigimiz sönmeden gidiyorum
Tesadüf oldu ve şiirini okurken bu şarkı çalıyordu. Gitmelerin gerekli olduğu zamanlarda ardına bakmadan ve pişmanlık duymadan gidilmeli. Beraberken yitecek bir aşka sahip çıkmadır bazen gitmeler.
Nasıl anlatılır ki ayrılık giden gittikten sonra...... Nasıl dolar gemiler yük bittikten sonra... Nasıl yazar insan hicranı, gül derdikten sonra......... Güzel şiirdi.kutlarım........
neresinden tutarsam tutayım.. uluorta sancılarım başlıyor sana dair.. düş diyorum.. renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım.. sana dair ne varsa ortalıkta duran.aklıma vuran nerede olursan ol senden geliyor sevgili... sevgili şair arkadaşım dizelerindeki sevgiliyi anlatış biçimin okadar yalınki kendimi içinde buldum sanki yüreğine sağlık okumaktan keyif duydum arkadaşım sevgilerimle
Evet belki bir gün ansızın çıkar gelir... Kapa gözlerini,sarıl hayaline...koynuna al yalnızlığınla onu, sakla düşlerinde...
Bozulur sessizliğin, sessizliğinin renginde, yağmur sonrası çıkan gökkuşağı renklerinde... Yokluğuna yazılan, hadi sen de şiir yaz dedirten,hüzünlendirendi şiir...
Sevgilerimle Habib...ne çok özlemişim şiirlerde kaybolmayı ve sonra şiirlerle yolumu bulmayı...
Öncelikle bu şiirin neden bu kadar çok yorum alabildiğini düşündüm.. Önce ANSIZIN rumuzlu üyenin başarılı bir şair olduğunu ve tanındığını düşündüm, kendimi iknaya yetmedi bu şiir. Ardından duygusal bir toplumun insanlarıyız (ben de malesef, hem de tam da gitmek üzereyken, yani ayağımı sürükleyerek geçmeye çalışırken keder denizlerimi..) ve her birimiz mutlaka gitmişizdir, bu yüzden bu şiir okuyucuyu çok etkilemiştir, beni de etkilediği gibi dedim kendime.. Bununla da kani olmadım. Zira benzer onlarca şiir vardır mutlaka ve hiç biri bu kadar yorum almamıştır bilirim..
Sonra ANSIZIN rumuzun inceledim ki, bana da tanıdık geliyordu; yönetici..! Bu bir çok şeyi ifade ediyordu elbette.. ama şiir ekmeklere tuz, yaralara biber.. Beyinlere ilham niteliğinde, en azından bu akşam bana öyle geldi..
neresinden tutarsam tutayım aşkın ulu orta sancılarım başlıyor sana dair düş diyorum renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım sana dair ne varsa ortalıkta duran , aklıma vuran nerede olursan ol senden geliyor sevgili
neresine baksan güzel,neresini okusan anlamlı...
renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım... muhteşem bir dize.
sadece bu dizeyi şiiri okuyan dostlara bir daha okumalarını ve düşünmelerini öneririm...neden mİ?
renkl cümbüşü bir göz hayal edinde görün o zaman ne demek istediğimi...
aklım o renk cümbüşü gözlerde kaldı... sağolasın şairirm. yüreğine ve bileğine sağlık ilhamına bolluk bereket dilerim.
neresinden tutarsam tutayım aşkın ulu orta sancılarım başlıyor sana dair düş diyorum renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım sana dair ne varsa ortalıkta duran , aklıma vuran nerede olursan ol senden geliyor sevgili
ey sevdasına Kerem gibi yandığım! çiçek yüzünü görmediğim günlerde gözlerimdeki ışıktan utandığım sevgili.. iste yeter ki; kahır zindanlarından bütün varlığımla yönelip, ulaşırım sana. sonsuza kadar..
ama şu hasretlik dayanılacak gibi değil, hiç değil...
........... sekiz yüz altmış beş günlük özlemimi öyle perçinledi ki şiir yanıyorum şimdi...
belki bir gün yağan yağmurda usulca düşerim tenine suskunluğunda saklanır kelimelerim ellerinde dillenir özlemim
Ülkemizin en modern , en kullanışlı , en estetik , en... en .. en güzel sitesini hazırlama maharetini göstermiş genç yöneticimizin aynı zamanda şiir konusunda da başarılı olduğunu görmek sevinç veriyor.
Yağan yamurda tene usulca düşmek, özlemleri sevgilinin ellerinde dillendirmek ?... İşte imge böyle olmalı demek geldi içimden.
Gözünü kapayan bilmeli ki üçe kadar saydım mı denili saatlerinde yetişecek bu şair." İbibikler öter ötmez ordayım, daha güneş doğar doğmaz ordayım" diyor şairimiz.
Site kurmayı, pc de farklı işlevler oluşturmayı pek beceremeyeceğime göre bu şairden biraz şarlik kursu mu alsam diye aklımdan geçiyor.
Biraz utangaçtı, biraz sevecendi. herşeyin ötesinde sevgiye susamışlığı yine sevgi pınarından içmek için can attığı, sevdânın zülâliydi şiiriniz. Kutluyorum.
Uzak-soğuk-gitmek=Ve ...sevinmek .. yaşamda, yaşanalarda,yaşatanlarda, güzel bir sentez sessizlikte Sn kalem...İlham ve kaleminiz daim olsun saygımla...
Şehir önce küllerini serpiştirdi gece maviden yoksun kaldı.
III - Gidiyorum
gözlerinden öperken sevgili düşen son damladan akıp gidiyorum sessizce uzak çok uzaklara şimdi acılarımı sırtlayıp çarpacağım yokluğundan, yokluğuna
belki bir gün yağan yağmurda usulca düşerim tenine suskunluğunda saklanır kelimelerim ellerinde dillenir özlemim
neresinden tutarsam tutayım aşkın ulu orta sancılarım başlıyor sana dair düş diyorum renk cümbüşü gözlerine düşüyor aklım sana dair ne varsa ortalıkta duran , aklıma vuran nerede olursan ol senden geliyor sevgili
hıçkırık biriken denizli saatlerinde uykularım sana kaçıyor yalnızlığımla baş başa kalıyorum
sessizliğim , seni vuruyor aklıma
seviniyorum…...............................ÇOK GÜZEL TEBRİKLER
eğer aşıksan ne yaparsan yap ondasın....ister sessiz kal ,ister çığlık at,çaban o'dur...küçücük bir umutla sevinir,küçücük bir bakışla delinirsin....bir çok şey düşündürdü şiiriniz bana...şiir okudum lezzet alarak...teşekkkürler saygılarımla...
Sessizlikte gelir insanın aklına her türlü kalabalık düşünceler. Sonunda düşüncelerini düşünmekten yorulursun. Sonunda düşüncelerin bir tanesi çöreklenir usunda. O da sevgilinin sevgisi ve onun hasreti... Ve bu sevginin sevinciyle dalar gidersin sessizliğine.
Çok beğendim .Dizelerin içeriği aşkı sevdayı ve özlemi çok güzel anlatıyor.Selam sevgilerim gitsin bu güzel kaleme.
hıçkırık biriken denizli saatlerinde uykularım sana kaçıyor yalnızlığımla baş başa kalıyorum
sessizliğim , seni vuruyor aklıma
seviniyorum….. ----------- Giden ve biten tüm sevdalar adına yüreklerde kalan kırıntılar acıtır yürekleri... Gitmesi ve bitmesi olmaz aşkın.. Yüreklerde hatırlanır her yanlızlıkta hissedersin ... Ne sevdalar sızar içeri ama yaşanmış bir aşkı yok edemez...
Çok mükemmel bir anlatımda dizeleriniz...mukemmel bir şiir okudum kaleminizde... Yüreğiniz hüzünden uzak olsun...daim olsun kaleminiz siz yazın biz okuyalım...
hıçkırık biriken denizli saatlerinde uykularım sana kaçıyor yalnızlığımla baş başa kalıyorum ************* sevda yalnızlıklarda büyür o zaman hep yazlnız kal ki büyüsün sevda şiir olsun böyle... sevgiler
çarpacağım yokluğundan, yokluğuna
neresinden tutarsam tutayım aşkın
ulu orta sancılarım başlıyor sana dair
çok begendim.inanın bu dizelerin neresini cevirseniz her defasında farklı anlamlar oluşturuyor.muhteşemdi kutlarım .