Ellerimde günün kiri Yüreğimde Bir temmuz lekesi var.. Küpe çiçeğiyim kendi saksımda. Durumsuz ve Sulaksız… Bölünmüşlüğün acısından çıkarken İhanetim… İlişkilere.. Sevdalara sunulmuş Zehirli zambak.. Akşamın dar vaktinde Koltuk altı bir somun.. Sevişmelerden çıkmış yatak yorgunluğunda İçimde.. Bir devrimin izdüşümleri.. İçimde.. Kedi gözü bir soğuk…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEDİ GÖZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEDİ GÖZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne acıdır bir devrimin izdüşümleri diyebilmek.bırakılan ulusa..umutsuz içimizde soğuk bakışlara yurttaşlığın ezikliğinde.böyle algılayabildim ve etkilendim şair.teşekkür ederim.
Ellerimde günün kiri Yüreğimde Bir temmuz lekesi var.. Küpe çiçeğiyim kendi saksımda.
harika... mürekkebi derin denizlerden alıyor kalem...
ellerimde iş izi yüreğimde birlik neşesi köküm toprağın anaç koynunda sıcacık bakan gözler içimde "bir ağaç gibi tek ve hür bir orman gibi kardeşçesine elele"
bir dağcı ekibi gibi, birbirimizin omuzunda kimi zaman, kimi zaman birbirimizin attığı ipe tırmanarak varacağız hep birlikte, tinimizin en derinindeki şiirin en yüksek burcuna...
Zehirli zambağın ta kendisidir ihanet ve ölümü yaşatır insanana henüz yaşar iken. Ve ne yataklar kuş tuyüdür, ne yorganlar ipektir artık ve bakışlar nankördür.
Günüme düştü şiir ve alıp gitti yine kendi içinde.
teşekkürler sevgili Harun...paylaşmanın güzelliğini yaşattığınız için... dostlukla ve şiirle...
bu arada ne olursa olsun canlı düşmanı elbette ki değilim...))) ama kedi gözü gerçekten soğuk gelir bana...çok uzun da bakamam bir kedinin gözüne...:((
saygılarımla.
cemilmelih.