topladılar gökyüzünden güneşi şimdi topraklar nemli içimde kuşatılmış umutlar yüreğimde özgürlüğün direnci kanayansın yaramsın şiirlere düşürdüğüm masal karamsın….
Hani bu memleket benimdi Kendime yasaklı Kendime terli... Düşlerim bile mülteci…
Bir geceydi Batıda olağan Doğuda boğulan Ama ne geceydi… Rezil Sefil Çatlayan ar damarından sızan Bir duvağın teliydi Ağladı duvak Kınaları ağara ağara Gece soğuk Gece karanlık Ve rengi muayyendi…
Sustu gece Bakır leğen içinde Umutlara yıkandı Paklandı kirlerinden Bir düş kaçtı gözüne Annenin sabunundan Yeşil bir düş Kükürtlü bir düş… Bilmez miyim Bu teneşir yunmalarını
Hani bu memleket benimdi Kendime yasaklı Kendime terli Düşlerime yeminli
Çaktığın noktadan öp beni şimdi Kutlamak için kutsanmış cinayeti..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUTSANMIŞ CİNAYETLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUTSANMIŞ CİNAYETLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sustu gece Bakır leğen içinde Umutlara yıkandı Paklandı kirlerinden Bir düş kaçtı gözüne Annenin sabunundan Yeşil bir düş Kükürtlü bir düş… Bilmez miyim Bu teneşir yunmalarını
Hani bu memleket benimdi Kendime yasaklı Kendime terli Düşlerime yeminli
Çaktığın noktadan öp beni şimdi Kutlamak için kutsanmış cinayeti..
öZGÜN VE DUYGULARINI LİME LİME DİZELERE AKTARIŞINLA BEĞENDİĞİM ŞAİRLERDENSİN. fARKLI BİR ÜSLUP, FARKLI BİR DUYGU SELİNİ BULUYORUM ŞİİRLERİNİZDE. sEVGİLERERİMLE.
bir kisragin rafan gidisi gibi siir bastigi topragi incitmeyen yürüyüsü gibi akip gidiyor . siirin ic müzigi cok harika ,imgeler de öyle kutlarim arkadas