Uçuk intiharların çığlığına soyundum Çoğuldu adı bende sizinkinden farklı İntiha çokluğunda boğuldum Ki ölemedim hiç Çok yoruldum…
Dokunmayın tenime Tan yangın alev alev Ten değil Ve sokulmayın lütfen Solumayın nefesimi Ben giderken düşmüşüm meğer O yer, yer değil Size emanet nefsimi bırakıp giderken Okşamayın lütfen Okşamalar karanlıklarda biyan
Siz şimdi Oturup tüm hayatta kalışlarıma yanın lütfen Çünkü ben… Ölürken yorulmadım Hayatta kalışlarım kadar
Hiçbirinizin ağzından çalmadım Kendim(den)e çaldığım kadar bal
-Ah ansız dayan Son gidişe çeyrek var
Başak Doğru’08 İntiha:Son Biyan:Gece ile gelen belâ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz şimdi Oturup tüm hayatta kalışlarıma yanın lütfen Çünkü ben… Ölürken yorulmadım Hayatta kalışlarım kadar Şiir güzeldi, lakin onu yazdıran ruh haline içim acıdı.Evet zaman zaman yük o kadar ağırlaşır ki ya da yük aynıdır da omuzlarımız o kadar zayıflar ki,böylesine dizelere gebe bırakır canı.Her şeye rağmen aldığımız her nefesin ve yaşadığımız her anın tekrarının olmadığını ve her daim yepyeni bir sabaha uyandığımızı unutmayalım.
Dokunmayın tenime Tan yangın alev alev Ten değil Ve sokulmayın lütfen Solumayın nefesimi ====================== Duygusay isyan satırlarda çok güzel dile gelmiş. Yürekten Tebrikler,Çok güzelldi .
Hoş geldin güzel kardeşim, ama sonuçtan Allah korusun . Gerçekten , şiirsel manada ve hissiyat olarak çok etkilendim. Mükemmel di ve samimi bir gönül sesiydi. Yüreğine sevgi ve saygı bırakıyorum.
"zamana kafa tutacak kadar büyümedim, masum bir bebek düşlerim kundağa sarılı bedeni kimsesizliğimdendir belki sana üryan diz çöküşüm çocuğum belki, ağlıyorum ama daha ölmedim ..."