bir düşün ardına takılı gözlerin bir sevdaya bir bulut ısmarlanmış gibi ha düştü ha düşecek damlalar kirpiklerime...
bir adam ,bir yürek, kaybolmak isterken kendi derinliğinde karanlığını sobelerken elleri yıldız düşmüş , yalnız adam kimliğine...
sevda ikliminin en kuytu köşesinde ah...zulada bir çift göz bir ben olsam diyor yarin dudağında gece ıslığı bir ben olsam kent sokaklarında yürüyen yalnızlığın gölgesinde yanan köz...
içinde söylenmemiş bir türkünün son durağı... bir hüzün dağıttı geceye adam, kaç kandil eder diye sordu kadın gözlerin... kaç asır beklemek gerek , teninde bana kalsın diye dokundukça izlerin... tutsak zamanlara inat çaldıkça saatleri kaç gece bitirmeli güneşe özgür doğsun diye özlediğin...
hani senin şehrinde dedi kadın , denizler seviştikçe martılarla dalgalar vurur ya sahile kıskanç ve umarsızca bende öyleyim…
gece bana, ben adama, adam da öyle vurur ay ışığı misali rüzgarın ağıt dağıttığı yüreğinin orta yerinde kalan, sevdanın alnının tam ortasına....
hadi ,simdi düşlere göç başlasın vakit tamamdır; bu şiirde kadın, kalem ve gece sana kalandır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZULADA BİR ÇİFT GÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZULADA BİR ÇİFT GÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda yalnızlığı, benzemez hiçbir yalnızlığa yürek bu dayanmaz dayanamaz rüzgar olur yağmur olur der ah yar hangi dağın ardındasın ay olmaz geçere yağmur yağar.
Böyle sevdalı şiirleri bir yıldız yazar. sevgilerimle.
gece bana, ben adama, adam da öyle vurur ay ışığı misali rüzgarın ağıt dağıttığı yüreğinin orta yerinde kalan, sevdanın alnının tam ortasına....
hadi ,simdi düşlere göç başlasın vakit tamamdır; bu şiirde kadın, kalem ve gece sana kalandır ................................... TÜMCESİNDE İSMİ BİLE YETEN BİR ŞİİRDİ
bu bir baska güzeldi....
cok ama cokkkkkkkkkk güzeldi...
sevgimle ...