bu şiir sevgili arkadaşım Fatih Akca ve esinin dün(22 kasım 2008 günü) doğan bebeği Mineye hoşgeldin demek için yazıldı.. o, yüreği şair kalemi şiir adam şimdi dünyanın en güzel "şiirini" büyütecek...
sizlerle bu güzel haberi paylaşmak istedim...
----------------------------------------------
Kocaman dünyaya minicik bir yürek Nefes almak için Bağıra bağıra Geldi…
Öyle güzeldi ki varlığına duyulan özlem Özenle sevgiyle satır satır aşkla Geldi…
Bir bahar ,bir yaz birde son bahar Kanına can ,canına şiir Adanmış bir rüyanın İçinde Sevgi dolu bir babanın kucağına Annesinin yüreğinde büyütülen binbir Umutla geldi…
Şansın hep yanında olsun bebek Ömür yolunda Kederlerin yıldızlara kadar gitsin sevgilerin Hiç tükenmesin
Yumuk ellerine bıraktığım Bu şiirdir şimdi ve de dileğim u/mutlu bir yarına emanet edilmiş beyaz bir sayfada özgür bir Gelecek..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİNECİK GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİNECİK GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyor musun ne de hoş geldiğini puslu gecelerime Yalnız baş koyduğum ıslak yastıklara.. İyi veya kötü Ne olursa hallerim Hangi hallere düşerse dillerim Ne de hoş bilmek Artık yalnız değilim..
Artık umudum, tek tutanağım o minicik ellerin Varlığıma eş, varlığıma anlam, varlığıma anasın artık Gözlerinde büyüteceksin beni kimi zaman Kimi zaman ben senden sonra büyüyeceğim.. Şimdi Uçurtmaların kuyruğuna takılıp Güvercinlerin kanadına asılıp da göğün yüzüne sürüyorum ellerimi.. Sonra yüzüme..
Geldin ya şimdi, Boyadın ya dünyamı masmaviye.. Dua edeceğim kırmızıların olmasın, Siyahların sevmesin seni, Sen hep Beyaz ol mavinin kucağına diye..
Bir an görmesem Bin ömür özleyeceğim tek sen.. Ben en çok seni seveceğim.. Beyazım.. Hoş geldin yüreğime..
Hep orada kal.. ----------------------
Aynı gece, "Moryel hala"sından Mine Yıldız bebeğe..
Şansın hep yanında olsun bebek Ömür yolunda Kederlerin yıldızlara kadar gitsin sevgilerin Hiç tükenmesin
Yıldızım parlklığın buralara kadar ulaşmış.Beni mıknatıs gibi çekti. Bilgisayarıma virüs girmiş.Alıp tamire götürdüler.Başka bir yerden, seni buldum.Tesadüfen yakaladım.Benim vefalı ve duyarlı kardeşim. Şiirin çok güzel olmuş. Bebeğe de hayırlı ömürler diliyorum.Selam sevgiler.
fatih'e iyi dileklerimi söylemiştim..tabiki o anki heyecanla aklında kalmış mıdır bilmiyorum:) ama çok mutlu olduğu her halinden belliydi..tekrrar gözün aydın diyorum sevgili fatih..allah şansını bahtını açık etsin.mutlu bir ve sağlık bir hayat diliyorum yıldıza da bu güzel şiir için tşk.ediyorum
Fatih baba oldu ha, ayy inanamıyorum .. Ne iyi yaptın canım Yıldız'ım benim, ben de merak ediyordum günlerdir hem Fatih'i hem de gelecek olan yavrusunu... Resimdeki Fatih'in mi bebişi yoksa başka bir foto mu ? Ama benim için dünyada bütün bebişler tatlıdır ama ırkçılık yapalım dimi biraz da , en güzel bebek bizim bebek diye :)))...
Hoşgeldin bebek yaşama sırası sende diyelim ona ve gözünüz aydın diyelim hem anneye hem Fatihçiğime, öpüyorum seni de o miniş Mine'nide Fatih ..
Ve tabii arkadaşımıda böylesi günde arkadaşımızı bu güzel şiiriyle yalnız bırakmadığı için kutluyorum....
Ayyy çok sevimli bir şey yaa.. Ben de tam defterden çıkacakken senin şiirini görünce Yıldızcığımın şiirini okuyup öyle yatayım derken şiire bir takıldım yarım saattir defterdeyim ve gidip gelip bakıyorum yaa diyorum kendi kendime Fatih'e de benziyor mu ne birazcık ? :))) ama tabii nerden bileceksin daha küçücük bir şey canım benim , öpüyorum seni bitanem, iyi geceler dileyeyim ve ben artık kaçayım....
Güldanem ,bitanem... tesekkür ederim bu sevince benim gibi sende ortak oldugun icin..evet resim gercekten minecigin resmi dogduktan hemen sonra Fatih cep telefonuyla cekmis..öyle mutlu ki ,oda esi de.. bende onlara böyle minik bir süpriz yapayim dedim.. sevgilerimi iletiyorum cnm arkadasim...
hoş geldin şiir bebek..! ... MİNE..
harikasın sevgili Yıldız...ne güzel armağan...Akça ailesine...imgelerin prensi baba olmuş..tebrikler...
sevgim saygım her daim...