düşünsene , şöyle bir an.. sıkı sıkıya sahiplendiğin neler var hayattan asla , vermem geri dediğin.. aldığın nefes dahi ödünç vaktin bile yokken geri vermeye ; bir kaç dakikadan fazla.. mala mülke bu kadar sıkı sarılmak bilmemki ne Âla..
hani derler ya günlerin bile sayılı sabah gün doğar akşam batar eksilir ödünç hakkın birer birer tutsan tutamazsın güneşi yada gecesinde ayı.. avuçlarında durmaz cebine koysan sığmaz tek çare o günün keyfine mazhar olmak .. oldunsa ne Âla.. yoksa kayacak avuçlarından nasıl olsa..
aşk desen ; üç günlük ömrü var tadını aldın aldın hadi döndü diyelim sevdaya oda en fazla bir ömür keyfini sürdün sürdün ne Âla ödünç sonuçta alırlar geri.. bakarsın peşinden sela’yla..
eh farkına varacağız elbet vakti gelince lakin nasihatler anlamsız pişmanlıklar ardında beyhude bakışlarla.. sormadılar zaten , doğarken gelmek istermisin diye ; ölürkende sormayacaklar göndermeyi.. ödünç ; sadece bir nefeslik hikaye onunda keyfine nail olmadan yol alacağız..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.