(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
----------------------------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
----------------------------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay asılmış bulutunuza Süzülüyor doruklarınızdan Pembe Sağanağım oluyorsunuz Yağmurunuzdan öpüyorum
o kadar zarif o kadar etkileyici bir şiir ki..bir su damlası gibi akıyor okuyanın ruhuna..mükemmel..sevgili Zerre..ruhuna yüreğine sağlık..çok teşekkürler..sevgi ve saygılarımla.. hep şiirle ilgili resimlerde dikkatimi çeker..resim uyumuda harika..
flycan57 tarafından 10/16/2009 11:18:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Valla öylece bir süre şiirde asılı kaldım.Ben çok duygusalım kendime sağnak yağmur diyorum.Şimdi şiirde çok anlamlı bir duruşu var.Gözyaşlarımın anlamı gibi......Kutluyorum sizi seçilmiş olmayı haketmişsiniz.Ben de dün bu hakkı kazanmış olmanın mutluluğunu hâlâ yaşıyorum.Ama sizin şiiriniz gerçekten çok ayrı bir anlam içeriyor.Ben sönük kaldım.Saygılar.
Pazar günleri nedense hafızam hep donuk olur Şiiri gündüz biraz seyrettim ama tek kelime yazamamıştım. Pazarı devirdik ve gözüme biraz can geldi dost...
Ben izninle bu güzelliğe şiirden ziyade, başlı başına sanat eseri diyorum... Harikasın.. Harika!!!
Ay asılmış bulutunuza Süzülüyor doruklarınızdan Pembe Sağanağım oluyorsunuz Yağmurunuzdan öpüyorum
Keşke söz verseydiniz "Bir gece geleceğim " diye Sonra, hiç gelmeseydiniz Her gece ölseydim Ölseydim gelmeyişinize -------------------------- kişiliğini yansıtıyor şiirlerin kibar olumlu pembe gözlüklerle en acımasızları bile sadece iyi yönleriyle gören gözlerin hayatın boyunca bu penceren kapanmasın. sana hep mutlu yarınlar ışık saçsın...
Keşke söz verseydiniz "Bir gece geleceğim " diye Sonra, hiç gelmeseydiniz Her gece ölseydim Ölseydim gelmeyişinize ************************************* Böylesi beyefendi dizeler bana hep,''Bir bahar akşamı rastladım size,, şarkısını anımsatır. Efendim kaleminizden dökülen sözcüklerin adresi belli ki yüreğiniz. Saygıyla selamlarım. paylaşımınız için... Teşekkürlerimle... Olağan üstü estetik, zerafet! Müthişsiniz efendim, müthiş!
Üstad tam zirve bir şiir oyyyyyy dedim offffff dedim...EEEEE ne de olsa usta bir kalem yüreğinde ne birikimler var... TEBRİKLER...yürekten alkışladım...saygı ve sevgilerimle...
Alçak gönlü kadar yükseklerdeki zirvelerdeki güzel insan susmasın bu kalemler ömrünüz var oldukca sevgi ve selamlarımla ....................................
İsmiyle müsemma bu eşsiz eserinizi yürekten kutlarım sayın üstadım. Öyle ince,öyle naif ve duygu yüklüydü ki. Şiirin içinde resmen kayboldum. Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımla.
lirik...etkileyici.. harika dizeler...resimle ne güzel bütünleşmiş... kutlarım yürekten zirvelerin şairi saygıdeğer dost Zerre.. sevgi saygı selamlarımla...
Süzülüyor doruklarınızdan
Pembe
Sağanağım oluyorsunuz
Yağmurunuzdan öpüyorum
o kadar zarif o kadar etkileyici bir şiir ki..bir su damlası gibi akıyor okuyanın ruhuna..mükemmel..sevgili Zerre..ruhuna yüreğine sağlık..çok teşekkürler..sevgi ve saygılarımla.. hep şiirle ilgili resimlerde dikkatimi çeker..resim uyumuda harika..
flycan57 tarafından 10/16/2009 11:18:16 PM zamanında düzenlenmiştir.