(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Paramparça şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Paramparça şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teknem alabora Sahilde sen Teknede ben ***************************************** Kutlarım şiir yürekli dost, az ve özlü dizelerinizde çok şeyler saklı, kaleminiz daim olsun saygılar üstad..
Simdi bu durumda dagda olsaniz sizin icin koladi. Ama denizde isiniz oldukca zor. Ben yüzme bilmiyorum gelirdim ama. Denizde bir Zerre, zor dostum durum, Kutlarim düsündüren güzel yüreginizi, Insallah firtina dinecektir kisa zamanda...
Teknem alabora Sahilde sen Teknede ben ****************** HER FIRTINANIN BİR DİNME ZAMANI VARDIR. İKİLİ İLİŞKİLERDE FIRTINA ETKİSİ BİR KİŞİYİ SAVURMAZ DİĞERİ KIYIDADA OLSA KIYILARDA ETKİLENİR. KUTLARIM KISA VE ANLAMLI ŞİİRİNİZİ. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Teknem alabora Sahilde sen Teknede ben *********** ya hastayım ya tabutta iki elim kanda olsa da gelirdim gelmemişsem sen çiçekle gel çoktan ölmüşümdür ben... güzeldi can ağabey saygılarımnı yolluyorum memleeketten ağabey...
Fırtına koptu
Teknem alabora
Sahilde sen
Teknede ben
beklenmedik fırtınalar hep hayatımızı param parça etmezmi zaten.. çok güzeldi..kısa ve öz..tebrikler..şairim..saygılar selamlar..