(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yolum yoluna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yolum yoluna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"yolum yoluna" Şiirinizin konusu, anlatımı ve amacı çok başarılı. Şiirinizde kullandığınız sözcükler, metaforlar ve akış çok güzel. Şiirinizi okurken hem hayret ettim hem de etkilendim. Sizin gibi yetenekli bir şairi yorum ve puan vererek size destek olmaktan çok mutluluk duyuyorum. Sizin de desteğinizi sayfamda görmek isterim. Saygılarımla...
Tebrikler çok güzel muhteşem bir şiir ellerinize yüreğinize duygularınıza sağlık bu güzel şiirinizden dolayı sizi kutlarım iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
Muhteşem kaleminiz ve harika dizeler Tebrikler. Yürek sesiniz her daim güzel dizeleri bizlere sunmaya devam etsin değerli Hocam. Ummana dökülen nehirler gibi. Selâm sevgi ve saygılarımla. Her şey gönlünüzce olsun.👏✍️
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiriydi, beğeni ile okuduğum bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice duygulu şiirlere.
Bu şiir, biten bir aşkın hüznünü ve özlemini anlatıyor. Şairin, sevdiği kişiyle birlikte yaşadığı anılar, duvardaki resimler ve geçmişin göğsünde yankılanan sesler aracılığıyla ona hatırlatılıyor. Bu anılar, şairin gözyaşlarını akıtmasına neden oluyor.
Şair, aşklarının bir sonu olmadığını ve hala sevdiğini söylüyor. Ancak, sevdiği kişi artık onun yanında değil ve bu durum şairi çok üzüyor. Şairin, sevdiği kişiyi tekrar görme ve ona olan aşkını ifade etme isteği, şiirin sonunda hissediliyor.
Şiir, serbest ölçüyle yazılmış ve imgeler bakımından zengindir. Duvardaki resimler, geçmişin göğsünde senli isimler, gerçekken hayale döndü cisimler ve aşkın sesleri gibi imgeler, şiirin duygusal atmosferini güçlendiriyor.
Şiirin bazı önemli unsurları şunlardır:
Duvardaki resimler, geçmişin göğsünde senli isimler: Bu imgeler, şairin sevdiği kişiyle birlikte yaşadığı anıların ona hatırlatıldığını gösteriyor. Bu anılar, şairin gözyaşlarını akıtmasına neden oluyor. Gerçekken hayale döndü cisimler: Bu imgeler, şairin sevdiği kişinin artık yanında olmadığını ve onun yerini hayallerin aldığını gösteriyor. Bu durum şairi çok üzüyor. Aşkımızın süre verme velhâsıl: Bu ifade, şairin aşklarının bir sonu olmadığını ve hala sevdiğini söylüyor. Aşkın seslerini beklerim asıl: Bu ifade, şairin sevdiği kişiyi tekrar görme ve ona olan aşkını ifade etme isteğini gösteriyor. Genel olarak, bu şiir, biten bir aşkın hüznünü ve özlemini başarılı bir şekilde anlatan, duygusal açıdan etkileyici bir eserdir.
"yolum yoluna" şiiriniz çok etkileyici ve anlamlı. Şiirinizdeki kelimelerin seçimi, ritim ve uyak çok başarılı ve akıcı. Şiirinizi okurken duygu ve düşüncelerinizi hissettim. Tebrik ediyorum.