(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
encam/perde-i aşk'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
encam/perde-i aşk'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlginç bir şair... Beş şiiri hariç hepsi kurdele almış. Biri kırmızı. İlginçliği şurada, beş-altı şiirini silmiş veya ben beceriksizliğim nedeni ile okuyamadım. Sildiği veya benim okuyamadığım bir şiiri de beyaz almış. Merak ettim doğrusu. Bu şiirini de eleştirmeyeyim. Ne olur ne olmaz . Yine silmesin şair. (yanlış anlamayın sadece bir şiirine yorum yapmış ve beğenimi iletmişim. Yani ben hakimim masum bey):))
ne zaman yüzümü yüzüne dönsem ibadete döner gözlerim ne zaman irkilsem ellerimden tebessümlerin karşılar beni ne vakit seni hatırlasam doğduğumu hatırlarım...
seni okumak haz veriyor şiiri yeniden bulmanın keyfi var şimdi güzeldi....her zamanki tadında sevgimle.... Aspendos
bir taze terennüm gibi aklımda ellerin şimdi ve rüzgar sevişiyorsa dalgalarla nasıl ki karun yere batar işte öyle özledim o perde’yi... ======================== Kısa ve etkil. Takdir etmemek elde değil. Saygılar efendim...