"İnkâr meyhanesinde" çirkef içerken zaman Sarhoş olmuş akılda hayâ derdi kalır mı? "İkra" sız mevsimlerde hızla göçerken zaman İlim olmayan yerde kavi iman olur mu?
Her günün dönümünde şehvet avans aldıkça Taşkınlık buhranında zamanın aklı söndü İbret almayan gözler eğlenceye daldıkça Yeki bilmeyen akıl, ilme sırtını döndü
Gaflet dolu işlerle uğraşmak ise konu Bu, fesat makamını bolca memnun etmektir Nefsin arzularına boyun eğmenin sonu Nimetin gitmesine sebep olup yitmektir
Kinle dolu nefesler dostuna üflenince Gıybetin her lokması cennetten gün almaz mı? Dozu ayarlamadan, sınırsız eğlenince Kıyametin borusu acı acı çalmaz mı?
Müjgân Akyüz Dündar
İlim ilim bilmektir İlim kendin bilmektir Sen kendini bilmezsin Ya nice okumaktır Y.Emre
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sınırsız Eğlence şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sınırsız Eğlence şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"İnkâr meyhanesinde" çirkef içerken zaman Sarhoş olmuş akılda hayâ derdi kalır mı? "İkra" sız mevsimlerde hızla göçerken zaman İlim olmayan yerde kavi iman olur mu?
Doğruları dosdoğru söyleyen, ihlâs içinde duygularla harika yazılmış tek kelimeyle muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Yüreğine sağlık.
Daha güzel ve kalıcı şiirler dileğimle,
Selamlar sevgiler.