(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlk Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlk Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık kısa anlatımlar güzeldi..Üstatda sormuşlar ( AŞK NEDİR..BİLEREK GİRDİĞİN ÇIKMAZ SOKAĞIN ADIDIR) DİĞER ÜSTAT İSE KAVUŞAMADIĞIN SEVGİLİNİN ADIDIR) Aşk için ne yazılsa iyidir.
İlk aşk yürekte iz bırakırken;yanan yürek koru kül kaplanmış görünse bile içten içe közü yanmaya devam eder.Sevda içerikli İlk Aşk şiirini mükemmel buldum.Şiir sanatında dt,cç,sş,mn gibi harfler ayak kısmında birbirlerinin yerinde kullanılabilir.Yumuşama-sertleşme ve ses benzerliğinde bu harfler benzerik-yakınlık bakımından birbirlerinin yerine kullanılabilir.
Şiirin ses,ahenk,yorum,içerik bakımından takdire şayandır. Ayrıca Size ve seslendirme yapan arkadaşına ayrı ayrı teşekkür ederim. Selam ve saygılar.
Sevdâ yüklü duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz gönülden kutluyorum tebrikler efendim.
Şiirde düşündüğünüz gibi ayaklar uyaklar bana göre gayet güzel ve yerli yerinde sadece bir ayak kısmında -t sesi olmadığı için değişiklik yapılabilir.
Denmez hesap ödemedim (ödemek) Mesela; Bülbül gibi ötemedim (ötmek) olsa diğerleriyle tam uyumlu olurdu, ben örnek olarak yazdım belki aynı şekilde başka fiil de olabilir. Onun dışındakilerin hepsinde harf düşmesi olsa da -t sesi var gayet doğru.
En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Bayramini kutlarim sevgiler