Allah’ın huzuruna çıktığımız gün sanki Bir saat yaşamışız gibi gelecek hayat! Allah’a kavuşmayı yalanlayan inan ki, Hüsrana uğrayacak dönüşsüz yolda heyhat!
Rabbim tüm insanları toplayacak mahşerde, Herkesin hesabını görecek birer birer. Sözünden caymaz Allah, hakkı korur her yerde, Kâfirler cehenneme, Mü’min cennete girer!
Azabın geldiği gün mühlet ister zalimler, Dünyaya tekrar dönüp uymak için davete. Hiç sözünde durur mu yalan söyler hainler, Elbet sözleri batıl, koşarlar adavete!
Herkes kazandığının alacak meyvesini, Asla haksızlık yoktur her şey adil olacak. Zalimin kursağında koyacak hevesini, Hakka kafa tutanlar belasını bulacak!
Şu üç günlük dünyanın anahtarı nefesin, Emir aldığı zaman kilitlenir aniden. Yaptığının şahidi kendi uzvu herkesin, Elbet ateşe düşer medet uman faniden!
İnsan bir kere ölür tadılmaz başka ölüm. Mevla’m has kullarını cehenneminde yakmaz. O’na isyan edenin akıbetleri elim, Allah intikamını hiç kimsede bırakmaz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNYA ÜÇ GÜNLÜK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNYA ÜÇ GÜNLÜK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan bir kere ölür tadılmaz başka ölüm. Mevla’m has kullarını cehenneminde yakmaz. O’na isyan edenin akıbetleri elim, Allah intikamını hiç kimsede bırakmaz! değerli hocam bu güzel eserinizi kutlarım yüreğinize sağlık selam ve sevgiler berat kandilinizi kutlarım nice hayırlı kandillere inşallah.
Gönlünüze sağlık değerli şairim. Usta kaleminiz çok manidar ve anlamlı bir şiir düşürmüş sayfaya.Beğeni ile okudum bu güzel şiirinizi. Kutlarım gönül sesinizi. Saygıyla,esenlik dilerim.
Canı gönülden kutlarım ellerinize yüreğinize duygularınıza emeğinize sağlık saygı değer hocam çok güzel bir şiir okudum kıymetli sayfanız dan tebrikler kaleminiz kavi ilhamınız sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı mısralarınızı beğeniyle okudum akıcılığı ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserlerin kaleminizden çıkması temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Değerli şairim yüreğine emeğine ellerine sağlık, Sözlerini beğeni ile okudum kalemin kavi ilhamın daim olsun, Nice güzel şiirlerde görüşmek dileğiyle, En kalbi duygularımla esenlikler dilerim.
herkes kendi hesabını verecek orada dünya da olduğu gibi dalaevere Yapamayacaklar inanan önlemini alır ona göre yaşar emeğinize sağlık Hocam severek okudum tebrik ederim saygılarımla selamlar
Herkes kazandığının alacak meyvesini, Asla haksızlık yoktur her şey adil olacak. Zalimin kursağında koyacak hevesini, Hakka kafa tutanlar belasını bulacak!
*** DÜNYA ÜÇ GÜNLÜK! *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...
Mevla’m has kullarını cehenneminde yakmaz.
O’na isyan edenin akıbetleri elim,
Allah intikamını hiç kimsede bırakmaz!
değerli hocam bu güzel eserinizi kutlarım yüreğinize sağlık
selam ve sevgiler
berat kandilinizi kutlarım
nice hayırlı kandillere inşallah.