Sahip olmak zaman almıştı ait olmak ise yarım kalmıştı aynı yürekteydiler ama durakları ayrılmıştı hüzün bahçesinin yaprakları çiçeklerini döküyordu şimdi şefkâtle saran elin merhametle bakan gözleri ağlıyordu..
Olsun diye çabaladığı her şeyin olmadığını bir nefeslik sigarada yutkunarak seyrediyordu cümleler kifayetsiz özlem vuslata gebeydi son yolculuğunda ’’Paşa’nın ’’kısık sesi semayı inletecekti gölgesine mahçup bir adam ağlayacaktı kafasına yorganı çekip gizli gizli..
Ve bir kadın merhametine hayran kaldığı bu adama ömrünce evim diyecekti öpülünce kalbi şımaracaktı gamzeleri yüreğini gülüşüne varlığını şiire yar diye emanet edecekti..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Paşanın Ardından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Paşanın Ardından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelimeyle hüzünlü duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Yüreğinde merhamet olan için canlı olsun yeter. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık tebrik ederim çok güzel bir şiir canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi ilhamınız daim olsun iyi geceler dilerim sonsuz saygılarımla...