Efkarlanıp dün yine, hicaz şarkılar çaldım Kanat çırpan martıya yürek derdimi saldım Düşündükçe vuslatı, çok uzaklara daldım Yokluğunun sancısı,kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Neler geçer içimden, söyleyemez bu gönül. Yaşayamam ben yoksa, sevgin en büyük ödül. Senden uzak kalınca, her mevsim olur eylül Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Gökyüzünde yıldızlar,her zaman seni sorar. Seyrederken mehtabı , hayalin beni sarar . Cennet olsa her taraf,sen yokken neye yarar Yokluğunun sancısı kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Sana verdim kalbimi, başka birine bakma. Hüzünlü türkü çalıp,beni yürekten yakma Sabretmeye gayret et,asla kavlinden çıkma. Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Unutmadım seni ben ,hasretinle yanarım Son bakışın kor gibi,sönmeyecek hiç harım Neler hayal etmiştim,mutluluk kaldı yarım Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
Zaman gelip geçiyor,saçlara aklar doldu. Sam yelleri esince, yüzümün rengi soldu. Bir bilseydin sen yokken,burada neler oldu Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
Ülkü Ahıska Fondaki resim kendi çalışmam
Şiir Bestekar Cemil Şensever beyefendi tarafından bestelenmiştir Kendisine teşekkür ediyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgin en büyük ödül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgin en büyük ödül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seslendirdiğiniz ve müzikle süslediğiniz duygulu şiirinizi beğeniyle okudum. Sevgi ve dostluk hep ödülünüz olsun gönlünüz neşeyle dolsun. Sevda hem gül hem dikendir seven sevdiğinin gönlüne gül dikendir
Zaman gelip geçiyor,saçlara aklar doldu. Sam yelleri esince, yüzümün rengi soldu. Bir bilseydin sen yokken,burada neler oldu Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
Kalemin usta , aşk ile yoğrulmuş sevda dolu manalarla süslenmiş şiirdeki yorumun anlamı çok güzeldi şaireyi alkışlıyorum Emeğine yüreğine sağlık , kalemin var olsun Saygılarla ___________________Selamlar
Uzun uzun el emeği, göz nuru, sanatınızın ışığı resme doya doya baktıktan sonra, gönül tellerini titreten duru duygulu, soylu şiirinizi dize dize yüreklerimize sunmak günün ayrıcalığıydı. İçten yorumunuzda, sevgi , şefkat ve duygu dolu sesinizin aktarımı unutulmaz etkiler dokudu. Kutlarım yürekten. Sevgi ve saygılarımla.
Şiiriniz, hem ölçülü hem de kafiyeli olmasına rağmen anlam bütünlüğü, ritmi ve kulaklarda bıraktığı senfoni gayet yerinde... Mana dolu, aşk dolu, sevda dolu, hasret ve firak yamaçlarında dolaşmış bir usare gibi... İçtikçe içesi geliyor insanın, saf, duru, sade ve berrak duyguların terennümü adeta.. Her insanın bir nev-i yaşadığı sevda ve ayrılık acısını hayal dünyamıza akseden çok güzel bir resim gibi çizmişsiniz.. zaten ayı zamanda ressamlık yönünüzde olduğu içi çok ince bir ruh haletine sahip olduğunuz kendini deriden hissettiriyor... Gönül dünyanızdan akseden billur gibi duygulara ne güzel tercuman olmuşsunuz muhterem hocam...
nakaratlarınız.. hasret ve özlemle birlikte, hem aşkı, hem sevdayı hem de hüznü bir arada yaşatmakla birlikte gerçek ve mecaz kurgularını da yaşatıyorsunuz bizlere.., Unutmadım seni ben ,hasretinle yanarım Son bakışın kor gibi,sönmeyecek hiç harım Neler hayal etmiştim,mutluluk kaldı yarım Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar. bence şiirinizin soluk borusu bu kıta olmuş sevgili gönül dostu... nadide ifadelerinizin yüreklerde bıraktığı tesir aldı bizi maziye ve meçhul diyarlara götürdü. Ayrıca merhum Necip Fazıl’ın ifadesiyle şiir okumak yazmaktan daha zor olmasına rağmen şiiri kendi sesinizden dinlemekte çok etkileyici ve güzeldi… Yüreğinizden bir ışık hüzmesi gibi doğan ve sinelere akseden nadide şiirlerinizin devamı dileğiyle..
selam ve saygılar...
andelip tarafından 1/17/2023 8:14:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Böyle güzel bir şiire az bile yazılmıştır.. Merhum Akif’in ifadesiyle; Şiir için gözyaşı derler onu bilmem ancak, Aczimin giryesidir bütün asarım. Anlarım anlatamam söylerim dinletemem, Dili bağlıdır kalbimin bundan pek bizarım… Herşey gönlünüzce olsun..
Böyle güzel bir şiire az bile yazılmıştır.. Merhum Akif’in ifadesiyle; Şiir için gözyaşı derler onu bilmem ancak, Aczimin giryesidir bütün asarım. Anlarım anlatamam söylerim dinletemem, Dili bağlıdır kalbimin bundan pek bizarım… Herşey gönlünüzce olsun..
Değerli şairim her zaman ki gibi sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Dolu dolu sayfada olmak ne güzel arkadaşım, yok yok. Boya çalışması var, şiir var, beste var, yorum var. Maşallah diyor candan tebrik ediyor sevgilerimi sunuyorum.
Anlamı ve anlatımı güzel bir şiir. Tablo ise muhteşem... Ellerinize, kaleminize ve gönlünüze sağlık. Bu güzel şiirin için yürekten kutlar sevgi ve muhabbetlerimi iletirim hocam...
Tabloyu izleyerek müziği dinleyerek alkışlıyorum başka söze ne gerek dedim 'ey deli yürek çekip durma boşa kürek' sitem ettim diyerek 'melekler gelmiyor' dedi gülerek 10. 01. 2023
EM.HAKİM tarafından 1/10/2023 8:20:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu gün okuduğum en güzel şiirlerden biri duyguların en güzeli sevgiliye duyulan duygularidır. severek okudum Tebrik ederim (resimde mükemmel olmuş elinize sağlık) Selâm ve dua ile
bu gün okuduğum en güzel şiirlerden biri duyguların en güzeli sevgiliye duyulan duygularidır. severek okudum Tebrik ederim (resimde mükemmel olmuş elinize sağlık) Selâm ve dua ile
bu gün okuduğum en güzel şiirlerden biri duyguların en güzeli sevgiliye duyulan duygularidır. severek okudum Tebrik ederim (resimde mükemmel olmuş elinize sağlık) Selâm ve dua ile
bu gün okuduğum en güzel şiirlerden biri duyguların en güzeli sevgiliye duyulan duygularidır. severek okudum Tebrik ederim (resimde mükemmel olmuş elinize sağlık) Selâm ve dua ile
Çok güzel... Naif gönül sesi zarif dizeler Çok güzel bir sevda şiiri. Resme gönül vermiş birisi olarak da tablonuzu çok beğendim değerli şairim. Şiir bestesi yapılacak kadar da güzel..ve de değerini bilen üstad da bestelemiş. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Görseli ve şiirin içeriğiyle okunası, akıllarda yer bırakıcı ve son derece de esin verciydi dizeler. Usta kalemi yürekten tebrik ediyorum. En kalbi saygı ve selamlarımla.
Fon resim fırçanıza sağlık muhteşem. Yine muhteşem bir sevgi mısraları usta kalemden , mızraptan çıkan melodide gönülden vuruyor. Bestekarın ustalığında.
işte en büyük şair,işte en en güzel şiir.. çok güzeldi,çok çok doğru, sevda ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadıem, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Şiir, görsel, yorumuyla birlikte her şeyiyle size ait hüzünlü duygularla harika yazılmış ve yorumlanmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Bestelenmiş olması da mutluluk verici. Bu müstesnâ güzellikteki eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 1/3/2023 3:28:52 PM zamanında düzenlenmiştir.