Ezberledim susmanın bütün sözcüklerini bir kitabın satır aralarında titredi esintiler içinde mazinin iltihaplı keşkeleri Ellerimin öpülmemiş tenhalığı geldi aklıma firari bir sevdanın resmi asıldı sonbahar rengi yüreğimin duvarına..
Benliğimin arşivinde karılırken fişlenmiş ihanetler saplanan hançer gibiydi solumakta olduğum sözcükler kalaylandı tınısız bir öksürük tek hücreli sırattan geçerken..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DARAĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DARAĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam, şiiriniz çok güzeldi; müziğyle de bütünleşmiş. Ben de hüzünlendim, sevgili şarimiz Ümmühan hanım gibi. Şiire böyle havalar lazım demek ki. Bir bakıma da şiirle zamana dokunmak, varlığımızın ispatı olarak. Şiirsiz yapamıyoruz. Bazen eğlendirici, bazı hüzünlendirici. Size şiir yazmak çok yakışıyor Ferda hanım. Sevgiler canım, hislerine emeğine sağlık tebrikler...
yukapel tarafından 12/6/2022 8:11:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
yukapel tarafından 12/6/2022 8:11:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
yukapel tarafından 12/6/2022 8:12:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kapalıydı elleri umudun Yoksundu yakası birbirini tutmayan ümidinden Darağacına asılmalıydı tüm sözcükler Ve ölmeden önce susmak Neydi susmak? Güne düşen şiiri kutlarım ..
Yaş ilerledikçe kendini daha çok sevmeye başlıyorsun.
Kaçırdığın yıllara hissettiğin keşkeleri gökyüzüne dogru bırakarak ayaklarını suya koyup sadece kendini dinlemek dinlenmek istiyorsun.
Gökle suskun sokaklar arasında sıkışan kalan keşkeler gri havalarda geriye dönerler. Kipriginin ucundan kalbini dogru hüzünleri demlemeye devam ederek..
Kendimizi sevmek uzun soluklu bir yolculuk. Her halimiz ile, yorgunluklarımız, kırışıklıklarımız, beyazlaşan saçımız ve gözümüzün derinliklerinde gördüklerimiz ile kendimizi ne kadar seversek o kadar değerliyiz.. Kendini değerli gören karşısındakine de o değeri verir zira..
Bu değeri hak edecek insanlar olursa da hayatımızda eyv/ALLAH..
Olmazsa da; İstanbul'da hava oldukça griye döndü son günlerde şiirlere devam :)
Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim şairem seviyorum sizleri
Darağacı kelimesini görünce şahit olduğum bir olayı hatırladım; üzerimden sanki karınca yuvası geçti. Allah cümlemizi hep güzelliklerle karşılaştırsın. Tebrik ediyorum. Esenlikler dilerim.
Hüzünlü duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
yukapel tarafından 12/6/2022 8:11:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
yukapel tarafından 12/6/2022 8:11:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
yukapel tarafından 12/6/2022 8:12:46 PM zamanında düzenlenmiştir.