Eyy yar; Seni ezbere biliyorum... Zor bir şiirsin ama; Zor da olsan ezberledim Ne satırbaşın belli Ne de sonun Ne noktan var Ne de virgülün Karışık bir kitap gibisin, başkası okuyamaz seni benim gibi... "Anla"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"O"na şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"O"na şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinize tıklamamla beni karşılayan çok sevdiğim bu Çerkes müziğinin eşliğinde şiirinizi okumak çok güzeldi.. ''Ağlatan Kafe'' bu şarkının hikayesine bir de şiir yazmıştım ve benim sayfamın da açılış müziğidir... Şiirse anlaşılır kısa ve özünde dolu dolu bir yürek sesiydi... Çok beğendim... Dilerim O da siz anlar dileğiyle gönülden tebrikler can şairem... Şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
adeta şiiri havada yakaladım. epeydir yoktun sayfada özledik şiirlerini... kısacık bir şiire kocaman bir dünya sığdırıp bir duygu fırtınası estirmişsin hüzünlükent... canı gönülden kutluyorum kalemini...
"Karışık bir kitap gibisin" ne kadar karışık olsa da harfler heceler ne kadar acılarımızla özdeşleşse de başkent her sokağında hatıralarımızı barındırır geceler...
şiiri havada yakaladım desem de ben yorum yazıncaya kadar iki değerli şair yorum yapmış bile... varsın olsun ki bütün yollarımız başkente çıkıyor ya gerisi teferruat...:))
Dilerim anlar tüm sevilenler.