Sarsın sevgi dört yanımızı aklın yetmediği ülke olsun adı geçerken en solgun mevsimlerden yaratsın sevdamız sıra dağları açsın sır çiçekleri süslesin günlerimizi kahkaha çelenkleri ruhumuzun sonsuzluğunda kumrular söylesin bizi.
Suskunluğumuz yürüsün toprakta tohum gibi sürgün verip kök salsın sevsin ellerimiz birbirini çözülürken güneşin eli akşamın şafağında şarap rengi gel birleştirelim yürek açılarımızı kumrular söylesin bizi
Boşluğa toplandıkça geciken nedenlerden her biri Sen bana şiir yaz ben sana şiir ki kuma tutmaz ceylandır sularda ver bana gözlerinden güneyi ’’yangın kavmindeniz ne giysek alev’’ yaralı bir çiçekle iliklesem de gömleğimi yaslı yüreğimin utangaç itirafı bir mevsimlik rengi nasıl dörde bölerim bütün mesafeler samimi ay kanatmasın artık geceyi kumrular söylesin bizi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kumrular Söylesin Bizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kumrular Söylesin Bizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir tebrik eder canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi iyi akşamlar dilerim sonsuz saygılarımla...
Yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sayenizde. Çok beğenerek gözlerim dolaştı mısralarınızda. Yüreğinize, duygularınıza emeğinize sağlık sevgili Ferda....
Kumruları çok yakından takip ettim. Her sene saksılarımın içine iki yumurta yaparlardı. Yavrular doğana kadar baba yemek taşır annenin gagasına verirdi. Yavrular doğunca baba gelir anne giderdi yiyecek almaya ..Ben koyardım ama uçmak ihtiyaçları vardı belki..O kadar sadıklar ki; benim beslediğimi bilirler benden kaçmazlardı. Daha sonra demirin üzerinde yavaş yavaş yavrularını uçururlardı. Beni en çok etkileyen..Bir gün gezmeye gitmiştim. Geldim onlara bakayım dedim demirin üzerinde yavrularıyla duruyordu. Beni görünce birlikte uçtular bir daha geri gelmediler. Ben onu beni beklediler diye düşündüm hep....
candan kutlarım şair üstadım
tebrik ederim...