Bahçe duvarından sarkan hanımeli kokusuydu derinlerimde izler bırakan öyle içli öyle derin öyle yumuşak beni her şeyin düzeleceğine inandırıp bir tohum gibi umuda kucak açtıran mucizelere sarılmış hayata inandıran milat saydığım güne uyandığımda zihnimdeki yeşilin en parlak tonundan yaşama baktıran ..
Zamanda bağımsız uzayıp kısaldıkça nefes alıp verişimle büyüdüm yamalı yokluklara hasarlı varlıklara tecrübe diyerek dudak büktüm yazdıkça doydu kağıdım kelimelere ay ışığının gölgesinde tamamlandı eksik yanım şiirlerle yeter ki kırılmasın kalemim dönemeçli döngünün içinde bir parça insan gibiyim yazdıkça yazabildikçe..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİLÂT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİLÂT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim değerli şairimi sayfanızda güzel eserlerinizden birini beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Çok güzel muhteşem bir şiir ellerine yüreğine emeğine sağlık tebrik eder canı gönülden kutlarım yürek sesiniz daim olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...