(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vaveyla Tutanağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vaveyla Tutanağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Şairim, Merhabalar Güzel Eserinizi, Can-ı Gönülden Tebrik ederim Kalemin yüreğin var olsun. Nice güzellikleri, Yüce Rabbim yüreğine nakşetsin, Kalemini bütün insanlık fark etsin. Sağlıklı bir yaşam, Huzur dolu bir ömür dilerim Ramazan Bayramımız kutlu olsun. Yüce Rabbim Tekrarına kavuştursun. Saygılar,Sevgiler,Selamlar yolluyorum. Hayırlı Bayramlar diliyorum.
Yüreğinize sağlık güzel dost...Ulvi duygularla kaleme aldığınız bu güzel şiirinizi beğeniyle okudum, haz aldım gönülden kutlarım...Ayrıca fon da şiire çok yakışmış ruh vermiş adeta.İlhamınız daim olsun...Selamla saygılar...Ziya VAR
Mescid-i Aksa'da İsrail'in Filistin'lilere saldırısını Türkiye dahil Müslüman ülkeleri görmezden geliyor. İslam böyle olmamalı. Kardeşinin yanında durmalı bu mübarek günlerde.
Ne güzel...Ne güzel.. bir ses bu coşkun bir nehrin kıyısına çağrı gibi...davet ediyor insanı. Ne şahane bir şiir manevi bir alemin içine tutup kolundan götürüyor insanı Kelimeler kandiller yüklü aydınlatıyor gönlümüzü Sayfada ulvi hava nefes nefes doluyor sinemize.
Velhasıl ramazanın yüceliğine yakışır muhteşem bir paylaşım.
Yine güzel bir şiir sundunuz bizlere. Biz de zevkle okuduk. Anlatımı ve içeriği ile usta işi bir çalışma. Kaleminize yüreğinize sağlık hocam. Selam ve saygıyla.
Merhaba FERDA hanım Güzel bir şiir okuduğumuz Kutladım yazdıran yüreği, yazan kalemi ve ortaya konulan eseri Gönlün huzurla dolsun, tüm şiirlerin şaheser vede benzersiz olsun Sevgiyle kal, şiirle kal vede hoşça kal
Muhteşem!..İmgeler yerli yerinde..Zengin içerik..Özden özce çağlayan ve hayatı gerçekle bağlayan şiir..Ölmeden önce ölmek felsefesiyle hayatı ve yaşanılanları irdelemek..Kaleminiz daim olsun..Sağlıcakla..Saygıyla..