gidelim mi buralardan; gürültüsü sadece “aşk” olan yerlere… sahi gelir misin?/hani eskisi gibi… “cennetim” dermisin?
hüznü ve sevinci biz olalım mı? yağmurlar yağdığında ve kar taneleri, rüzgarlara şiir ısmarlayalım mı? sahi gelir misin?
her otobüs durağına, ilanlarımızı asalım mı? perdelerini yırtalım mı bu aşkın… gösterelim mi sevgiyi, ne dersin?
soluğumuza isim koyup, yakamoz ışığıyla büyütelim mi çiçekleri… ve sonbahar geldiğinde, hani o hüzün mevsimi, biz dökülen yaprakları yüreğimize ekleyelim mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahi Gelir-misin? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahi Gelir-misin? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçen gün bir kaldırımda yürürken,yan taraftaki apartmanın zemin katındaki perdelerin açık,ailesinin çoluk çocuk akşam yemeğini yediklerini görmüştüm..."Gürültüsü sadece 'aşk' olan yerlere" benziyordu... Şair,aşkın imgesini,çok seçkin bir soyutlamayla sunmuş bize...İnsanın eksikliliğini ve onu tamamlayacak olanı,Türkçenin ifade gücünü göstererek yazmış...Bu, emre_onbey farkıdır!...Yüreğine sağlık kardeşim...Kutluyorum...
Acaba gürültüsü sadece aşk olan bir yer kaldı mı dünya üzerinde? İnsanoğlu o çirkin eliyle kirletmedik,bozmadık bir yer bıraktı mı? Ben sanmıyorum. Güzel paylaşımdı. Var ol şair...
Şair,aşkın imgesini,çok seçkin bir soyutlamayla sunmuş bize...İnsanın eksikliliğini ve onu tamamlayacak olanı,Türkçenin ifade gücünü göstererek yazmış...Bu, emre_onbey farkıdır!...Yüreğine sağlık kardeşim...Kutluyorum...