Ve ben söylüyorum, kendimi: Üstelik aynı bulutun altından atıyorum, gözyaşlarımı... Sokaktaki insanlara bırakıyorum, farkımı. Gülümsüyorum, en “sen” olan yanlarımla... Biraz sen gibi, aynalara küsüyorum... (yazmasam da hep yaşasam seni, nasıl olur ki...)
“elbette” seninle olmanın onurunu, taşıyorum. Biliyorum, en az sende sevdin, bendeki seni... Yürürken sırtımda taşıdığım gölgeni, Ve gökkuşağından fırlattığım renklerin şöleninde, “çok sevdim seni...” “sevgi”li(m) (ve şimdi daha da çok sevsem seni...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Ben Söylüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Ben Söylüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir önceki yorum yanlışlıkla sizin sayfanıza ilave edildiği için ilk önce özr dilerim.Bu vesileylede sayfanızda dolaşma fırsatını bulduğum içinde mutluyum...okuyunca kendi dendime iyiki yanlış mesaj göndermişim dedim....hepsi için yüreğinize kaleminize sağlık....
sayın oktay zerrin hocama yazdığınız mesajınızı okudum ve bütün şiirlerinizi baştan okudum..haklısınız iyiydi..güzldi...kaleminize sağlık....tebrikler...gibi klişeleşmiş yorumlar..yanlış anlamayınız ,bu sadece münhasır olan bir yorum şekli değil...şiirleriniz manalı ve anlamlı...ama acizane görüşümle,bütün şiirlerinizin temaları aynı gibi geldi bana...iyi günler dileğiyle...
kavuşmanız dilegiyle;)..!!!