Bitmeyen bi savaştı yazma eylemim kabusum olurdu bazen odam sayarken yıllarımı asılırdı boynuma kefenim bazen komplo teorileri üretirdim ganimet esaretiyle sevgiye dair kafiyelerimde bazen hancı bazen yolcuydum kum saatini hep ters çevirse de sabrım bir arzumu diğeriyle değiştirirken denkleşirdi yüreğim ruhlar alemiyle kanatlanıp uçmayı öğrendikçe ölmek ne güzeldi göklerde.
Kriminale düşerdi bazen dünyanın en delisi haykırışları ok atıp yok ederdi işi hayaller değişir fikirler çarpışır ateşe verilirdi on ikiden önce hedef tahtası yakardım küllerimi kalmayana kadar her kalleş darbenin ardında haindi bütün tuzaklar bunca bekleyişler boynu bükük yetimdi geçtikçe uzanamadığım hayallerin özleminden savrulurken kuru yaprak gibi çocukluk günlerim sığamadı bir ömre sararmış resimlerim..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayışığına Hislerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayışığına Hislerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar yüzünüze pek uğramamış yüreğinizi şiire dönüştürüp , resimler hatıra bırakmış gençliginizi maşallah arkadaşıma kalbi gubi temiz bir yüzü var Sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza saygı ile beraber 🌹🌹🌹